Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 4 FørstFørst 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 39
    Dummy see, dummy do. mallilen sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Brandval
    Alder
    37
    Fine flaggermusmannen! Sikker på at LC går strålende for deres del :)

Men du, Matilde? De bena dine....

ER de så lange, eller har du jukset og kjøpt dressurbein på ebay? :p *vilha*

(verste er at jeg sikkert har like lange bein sjøl, de bare ser stutte ut på hesten fordi de ikke vil plassere seg riktig... sukke..)

Matilde er lang

Dette er imponerende arbeid, Matilde! Sykt å se forskjellen fra begynnelsen til nå!

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Siter Opprinnelig skrevet av flaana Vis innlegg
    Det går nok strålende!! Dere må da ligge langt over LC nivå egentlig? Lykke til!! :)
    Haha, takk, tar det som et kompliment altså! Altså, hjemme jobber vi med bytter og halve steg mot piaffe/passage. Men vi har kun startet et dressurstevne tidligere og mangler erfaring. Så det er ikke å ri som er problemet, det er å ri på et fremmed sted, for da blir alt annerledes og Bat spent og fort usikker. Så vi rir LC for å få oss begge trygge innenfor railen. Målet er å være like selvsikre der som vi er hjemme! :)

Siter Opprinnelig skrevet av mallilen Vis innlegg
    Fine flaggermusmannen! Sikker på at LC går strålende for deres del :)

Men du, Matilde? De bena dine....

ER de så lange, eller har du jukset og kjøpt dressurbein på ebay? :p *vilha*

(verste er at jeg sikkert har like lange bein sjøl, de bare ser stutte ut på hesten fordi de ikke vil plassere seg riktig... sukke..)
    Hahaha, du daa! Tusen takk Lange bein er vel og bra, helt til du skal legge til sjenkel og spenner hele kroppen. Det er faktisk ganske utfordrende skal jeg si deg! Du kan gjerne få noen centimeter!!

Siter Opprinnelig skrevet av GryCat Vis innlegg
    Matilde er lang

Dette er imponerende arbeid, Matilde! Sykt å se forskjellen fra begynnelsen til nå!
    Tusen takk kjære Gry, det varmer virkelig!! Spesielt gøy å se hvor langt vi EGENTLIG har kommet siden stevnet i dag gikk helt ræva, dommeren likte oss ikke, Bat var spent og ikke foran sjenkel og det ble en del rusk i programmet. :P Vi travet for sakte, galopperte for fort og han gikk i en for høy form .. Sisteplass og UNDERKJENT! Ganske imponerende å få til det på en hest som har påbegynt arbeide med piaffe. Synes det var litt urettferdig dømt, men sånn er det bare! Neida, han er en uslepen diamant det dyret mitt, han var fantastisk på oppvarmingen og det er ikke hans skyld at vi fikk for lite tid innenfor railen for å la ham kikke fra seg. Vi trenger bare mengdetrening. Han har det i seg, vi trenger bare å komme dit at vi kan se forbi at vi er på en fremmed plass og vise hva vi er gode for!

Så jeg er fornøyd jeg, stolt innehaver av sisteplassen! Og med stevnets DESIDERT fineste hest <3

Batman og Matilde // www.matildebrandt.no

Usosial tulling flaana sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2007
    Sted
    Forblåst sted sørpå
    Nei så synd!! :( Men da har dere hvertfall startet, og er en erfaring rikere. Så går det helt sikkert bedre neste gang!

Og takk for forklaring, stusset på hvorfor du 'bare' skulle ri LC når dere ser superflinke ut på trening :)

--De ubrukelige-- Silje&Tenjar sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2008
    Sted
    In the middle of no return..
    Alder
    31

Batman og Matildes dressureventyr

Flott at du klarer å være positiv :)

Det er ikke bare bare å få ut det man ser på som enkelt på trening på stevnet men nå er dette stevnet gjennomført, og da er det jo bare å jobbe fremover. Hvis jeg har forstått rett trenger dere jo bare stevneerfaring, dere kan det jo på trening :)
    Har verdens besteste ubrukelige hest
    PitaPata Horse tickers

Batman og Matildes dressureventyr

Gratulerer med fineste sisteplass! :) dere ser smashing ut, både i trening og i stevneoutfit. Pell dere ut å start mye stevner så både du og hesten får erfaringen, og end opp med å rocke på stevnebana!
    Dere er tøffe!!

Hilsen hun som ikke har starta et eneste stevne, er for pysen gitt
    CCV

Siter Opprinnelig skrevet av ChristineU Vis innlegg
    Gratulerer med fineste sisteplass! :) dere ser smashing ut, både i trening og i stevneoutfit. Pell dere ut å start mye stevner så både du og hesten får erfaringen, og end opp med å rocke på stevnebana!
    Dere er tøffe!!

Hilsen hun som ikke har starta et eneste stevne, er for pysen gitt
    Så kult skrevet! Jeg mener sånn jeg også

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Super fine bilder!!:)
    Ut å start flere stevner ja! Ta stevnet i helga som trening, det viktigste er å ut å starte på forskjellige steder & gi han positive opplevelser, det er alltid litt skummelt på nye steder de første gangene, men når dere har blitt litt stevne vandte etterhvert så er jeg sikker på at dere kommer til å gjøre det kjempe bra!:)
    Stå på videre!
    Somewhere between reality and a unicorn,
    Between Pegasus and the Earth.
    Here, noble, thundering with feathers flying is the fabled Clydesdale.

Tusen hjertelig takk alle sammen! Ja, nå er jeg sugen på å starte så mye jeg rekker, for å få erfaring. Så jo at alle de andre i klassen også hadde vært der jeg var på lørdag, og så jobbet de seg oppover.

Bilder fra programmet:

8. april drar vi til SOMA FRIESERGÅRD for en ukes treningsopphold!!! Kan knapt vente, kommer til å lære så utrolig masse av å være der. Og ikke nok med det, i slutten av uka er vi påmeldt til clinic med frieserrytter og landslagsrytter i Belgia MARC PETER SPAHN!!!

Er det noen som vet alt om å ha lange bein, ri dressur og konkurrere og trene friesere så er det den mannen! Gleder meg helt sykt!

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Happy-film fra oss, Batman 2013 :)
    Av Batmat i forumet Generell ridning/trening
    Svar: 12
    Siste innlegg: 06-02-2013, 11:40

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg