Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 3 FørstFørst 1 2 3
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Dette blir behandlet på samme måte som vilt ulykker, det medfører ikke bonustap. Sørg for å ha en ansvarsforsikring når man har dyr, da er det opp til forsikringsselskapene å gjøre opp dersom uhell skjer, og det gjør det fra tid til annen.

Tur kompiser Tone sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Bodø
    Alder
    38
    Bilder
    24
    Dette er vanskelig og forsikringsselskapene prøver seg. Var oppi en sak for noen år siden da en vogn hadde skrapet litt på en leiebil. Enden på visa ble at forsikringsselskapet som hadde bilen forsikret måtte krige med seg selv da hesten var forsikret i samme selskap! Men gud hvor de prøvde seg på meg, at jeg skulle dekke skrapen i lakken via min innboforsikring. Innboforsikrings selskapet de flirte godt og tok saken at dette fikk selskapet bare ordne opp i selv. For en mølje!
    Ingen fester
    Ingen fritid
    Ingen framtid?

Jeg havnet en gang oppå panseret til en parkert bil, laget flere bulker og knuste ene speilet. Hesten hadde tråkket i en overgrodd grøft/hull ingen av oss så og ble skremt. Han bråsnudde og raste mot bilen og bråstoppa rett før, slik at jeg fløy over hodet på han og inn i bilen. Vi gikk på en traktorvei som ikke var privateid, og der stod også bilen parkert, og jeg mener å huske det hadde noe betydning i forsikringssaken. Forsikringsselskapet vurderte det hvertfall til at jeg ikke hadde opptrådt uaktsomt eller kunne gjort noe for å forutse/hindre uhellet (til tross for at jeg var bare 13-14 år). Bileier måtte derfor ta det på sin forsikring. Det var jo ganske surt og urettferdig for bileier såklart, så foreldrene mine betale egenandelen for å "gjøre opp" litt.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Svar: 103
    Siste innlegg: 03-01-2014, 00:47
  2. Anmelde påkjørsel av ukjent dyr?
    Av Rosita! i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 12
    Siste innlegg: 16-11-2007, 08:31

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg