Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 4 av 4

Hesteferie i utlandet

Noen som har plasser å anbefale, tenker da helst på turridning

Har reist via http://www.hastsportresor.se/ til Mallorca 2012, og det ga mersmak

Vurderer nå røverbandensritt via: http://www.xxladventure.travel/ridef...2c6d3250784d/5

Har ridd flere av turene til rudi som arrangerer røverbanderittet. Anbefales virkelig:) fine hester og veldig bra arrangert. Gode guider og god mat:) hmm. Kanskje dra dit igjen??? Har også vært på Mallorca med hastsportresor. Jeg red dressur og fornøyd med det. Men ikke like imponert over turhestene der, 'kjiipt' utstyr, og mange av turhestene sparket.

Kan også anbefale xxl turer til Portugal..

Så flott, takk for svar

Likte turhestene kjempegodt jeg, flinke snille og rolige. Utstyret var ikke siste skrik, men det fungerte greit på den jeg red (Ginger) .

Portugal føler jeg er mest dressur, og da er jeg som en fisk på land (iallfall med engelsktalende itillegg)

Det er jo så mye og mange spennende plasser å velge imellom, kjempevanskelig dette hehe :)

Turene til xxl langs alentejo kysten er bare tur så kan anbefales om det er ønsket. Greie hester, noen veldig raske og noen trege.. Og noen midt i:) mest skritt og galopp. Fantastisk å ri langs strender. God mat, trivelig overnatting og veldig kjekk og hyggelig guide)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Hesteferie i Danmark!
    Av mcoogco i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 3
    Siste innlegg: 09-06-2010, 00:28
  2. Å ringe til utlandet fra utlandet..?
    Av Rotta i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 6
    Siste innlegg: 21-07-2009, 00:42
  3. Hesteferie utenlands?
    Av Mayen i forumet Rideleir/rideskole
    Svar: 5