Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 2 av 2

Studere i utlandet?

Til høsten skal jeg på skolebenken igjen etter et år med pause.

Jeg er fast bestemt på at jeg skal studere fysioterapi, men nå er spørsmålet hvor.
    Snittet for å komme inn i Norge er ganske høyt og som den realisten jeg er har jeg vell innsett at jeg ikke kommer inn i Norge. Dermed snuser jeg veldig på Danmark og Nederland da jeg veit at det er ganske gode skoler der. Ryktet sier også at det er gratis for norske studenter å studere i DK?

Så jeg lurer med andre ord på om det er noen her inne som studerer i utlandet og kan komme med litt tips om det er noe man skal gjøre eller ikke, hva som er bra og hva som er dårlig ved å gå den veien osv. Og jeg veit jo at det er en del FH'ere som er ute i den o'store verden og studerer for tiden, så jeg håper virkelig at noen finner veien inn hit mellom eksamen og juleforberedelser

Hei! Det kan kun anbefales!!! Selv studerer jeg kiropraktikk i Odense, Danmark. Er ferdig med 5,5 års studier januar 13 Kjenner mange som har studert fysioterapi i Odense, og det er fornøyde! Det er gratis å studere i DK ja, og generelt billigere å leve! Selv betaler jeg ca. 3000 danske for egne leilighet inkl, ALT 5 min fra centrum! Maten er billigere osv. Man bruker kanskje litt mer penger på å komme seg hjem, men generelt billigere å leve her nede :)
    Har du noen spørsmål er du velkommen til å skrive til meg eller spørre her!
    Anne Lise
    Fremtidens kiropraktor

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Studere medisin?
    Av Renate i forumet Jobb/utdanning
    Svar: 25
    Siste innlegg: 20-01-2012, 00:52
  2. Studere på Bali
    Av Anananas i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 8
    Siste innlegg: 06-06-2011, 18:26
  3. Å studere
    Av Pernooh i forumet Jobb/utdanning
    Svar: 28