Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultater 11 til 12 av 12
    ser snart bare flekker ;) Dunjar sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2006
    Sted
    Årnes
    Alder
    31
    Ja det er sant.

I kveld begynte det å gjøre så vondt i ribbein på høyre side, samt vondt å hoste, men ikke puste tungt.
    Så da endte jeg å ringe legevakt. Heldivis jobber jeg 10min unna sykehuset så fikk time der kl ni, så da fikk jeg nattevakt til å komme en time tidligere så jeg kom meg til legen.

Har strekt muskler på kryss og tvers av nakke,skulder,rygg og noe av magemusklene, samt mistanke om forstuing eller brist i ett ribbein. Men det er ikke annet å få gjort med det enn å gi meg mye smertestillende så det blir pillekur fremover nå. Men lunger og alt er bra så det var godt.

Blir nok rideforbud en til to uker nå ja, så da får jeg finne på annet i mellomtida... Kjekt at hoppa og jeg er på leieturer hver dag da slik at hu får trim for det.. fjordingen får jeg ta i longelina :)
    "Gleden over å lykkes må alltid overskride frykten for å mislykkes"....-Gro Helen Tørum

Uff, enda godt det ikke var verre. Du får ta det med ro og samle krefter, virker som du har hatt en mer enn hektisk uke bak deg... God bedring (til både deg og hesten), og pass godt på helsen!

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. En dyr lærepenge. Til skrekk og advarsel..
    Av Dunjar i forumet I stallen
    Svar: 77
    Siste innlegg: 05-08-2012, 09:50
  2. Dagens
    Av Lopke i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 38
    Siste innlegg: 10-02-2009, 23:07
  3. Dagens?
    Av Sol i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 20
    Siste innlegg: 02-12-2008, 21:20
  4. Dagens latter