Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 6 av 6 FørstFørst ... 4 5 6
Viser resultater 51 til 58 av 58

ser snart bare flekker ;) Dunjar sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2006
    Sted
    Årnes
    Alder
    32
    hehe, ja det gikk ikke lengte gitt. Var så sikker på at jeg var ferdig med hest der jeg satt i ammetåka midt på natta og var døgnvill, men nå når veslefrøkna er blitt 1 år, og jeg fikk kjenne litt på rastløsheta, så kom det snikende tilbake gitt. Bare håpe at det blir slik jeg ønsker. Tror ikke jeg tar den første hesten jeg prøver dersom jeg føler noe ikke stemmer. Vil heller da finne den rette, slik at det blir GØY! :)
    "Gleden over å lykkes må alltid overskride frykten for å mislykkes"....-Gro Helen Tørum

Velkommen tilbake :)

Ble medlem
    Dec 2006
    Sted
    Årnes
    Alder
    32
    Takk

første ridetur unnagjort. Føltes herlig! Hesten var både super snill og passe med motor. Jeg storkoste meg!
    Gleder meg allerede til neste gang. Selv om jeg tror ikke musklene mine vil være særlig artige i morgen
    "Gleden over å lykkes må alltid overskride frykten for å mislykkes"....-Gro Helen Tørum

Gleder meg til å ri igjen etter baby kommer ut....

Ble det fôrhest på deg da altså?

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Ble medlem
    Dec 2006
    Sted
    Årnes
    Alder
    32
    Ja det ble det! Tror ikke jeg kunne funnet en bedre hest for meg nå. Han er bombesikker og rolig då tror dette blir bra! Får ikke ridd aktivt før i januar, men en tur eller to i desember skal jeg få til.
    pr nå er jeg sjuk pga veslefrøkna har smitta meg...men håper å få til en tur til uka. :)

Ble medlem
    Dec 2006
    Sted
    Årnes
    Alder
    32
    Det ble visst heste-tørke på meg alikevel i fjor. Fikk aldri tid til å reise i stallen da frøkna mi var mye sjuk. og samme med meg
    Nå til helgen har jeg meldt meg på rideleir for damer, og skal ut å ri to øker pr dag i tileggtil undervisning i teori. Tror det skal bli veldig gøy, samtidig som jeg er spent på om jeg klarer å gå uka etter
    Så nå er ridestøvler pusset og det meste allerede klart siden jeg skal jobbe mye frem til helga.

Det var en oppdatering herfra :)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Begynne på nytt, eller fortsette der jeg slapp?
    Av Dunjar i forumet Generell ridning/trening
    Svar: 8
    Siste innlegg: 21-12-2008, 12:58
  2. Slutte m hest?
    Av Hammer`N i forumet Jobb/utdanning
    Svar: 4
    Siste innlegg: 28-02-2008, 22:24
  3. Klikkertrening: Slutte å klikke eller slutte å gi godbit?
    Av _Mee_ i forumet Natural Horsemanship
    Svar: 14
    Siste innlegg: 02-02-2008, 20:22
  4. Svar: 8
    Siste innlegg: 13-09-2007, 02:17

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg