Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultater 11 til 14 av 14
    Ja, det er litt vanskeligere om vinteren, men går jo an å legge en plan frem mot våren da. Høre litt hva folk vil og evt. hvem de vil trene for. Hva trener de forskjellige på som har vært hos dere - er det reining, trail, helt basic eller hva?
    Let freedom ride...

De aller fleste trener helt basic. Det er vel Niclas og jeg som har kommet noe lenger enn de andre. Ellers har de veldig grønne/unge hester

Det er 2 fra Drammen som har vært her på Christina clinicene, og hun ene av dem gjør det greit.

Tror de fleste i Grenland er på basic nivå, og de fleste har ikke bestemt seg for hva de vil drive med videre heller. De snuser litt på det for å si det sånn. De liker å ri etter westernprisinipper, men rir mest tur. Det er i og for seg veldig bra det altså! Mener ikke noe negativt med det, overhodet!

Niclas er nå mest opptatt av cow og roping clinic og bruker tida og pengene sine på det.. Malin vil vel også dra litt dithen når hesten blir med ridbar. Hun starter opptrening igjen nå etter at hun ble feildiagnostisert med forfangenhet i sommer/høst. Det er vel da kun jeg som driver med reining. Vi har hatt trail på noen av clinicene, og de andre heller nok mer den veien. Janne, Vicky, Marianne (Drammen). Veronika med Olena kommer til å ha et par friår, da hun studerer anestesisykepleie. Hun vurderer å selge Olena nå faktisk :( Så vet du om noen vil ha en fin 6 år gammel hoppe etter Charm, så må du gjerne meg beskjed
    Hollywood og Henriette

Jeg er interessert i generell grunntrening og gjerne konkurransetrening mot trail, evt. litt pleasure, horsemanship. Ikke noe reining eller ku på meg

Jeg vet ikke hvordan Heidi Grønlund er som instruktør, men det virker til å være en del som rir for henne nå, tror jeg, og som gjør det ganske bra pp konkurranser.

Jeg har funnet ut at jeg dropper reiningtrening med Hotmale og kjører kun på western horsemanship, western riding, pleasure og trail. Han synes det er mye gøyere og det er det han har talent i. Han er dritt lei volter og spin.. Og så synes jeg igrunn det er mer utfordrende med western riding enn reining, selv om reining er rasende morro :) Jeg har jo en reininghest på stallen uansett, så jeg har det også.

Trodde Malin skulle ha Cherokee som konkurransehest jeg :( Veldig morro at de synes det er gøy med roping, men jeg hadde håpet at flere fra området snart skulle på stevner! Men DU blir med neste år, Henriette!

Det er flere enn oss westernryttere som kunne tenke seg å ri for Margit uti her hos oss, så det er kanskje lettere å få til treningssamling med Margit i første omgang. Jeg vet ikke hvor mange Heidi må ha for å komme, men jeg regner med kanskje 6-8 stk. Det er kanskje lettere å få til hos dere i Gjerpensdalen, der er det jo flere westernfolk.
    Let freedom ride...

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Interesse for helgekurs og/eller privattimer i Drangedal?
    Av Silver i forumet Generell ridning/trening
    Svar: 11
    Siste innlegg: 30-10-2012, 16:05
  2. Hovslager i Drangedal?
    Av khador i forumet Høver og hovpleie
    Svar: 7
    Siste innlegg: 24-10-2012, 13:47
  3. Interesse for hest på fôr, eller i trening?
    Av jankaa i forumet Westernridning
    Svar: 0
    Siste innlegg: 05-02-2012, 16:58
  4. Hvor ta privattimer ?
    Av smulemor i forumet Rideleir/rideskole
    Svar: 9
    Siste innlegg: 08-12-2008, 01:06
  5. Privattimer eller kurs?
    Av fabolos_willow i forumet Generell ridning/trening
    Svar: 3
    Siste innlegg: 29-02-2008, 23:36

Regler for innlegg