Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 14

Interesse for helgekurs og/eller privattimer i Drangedal?

Jeg har nybygget bane i Drangedal og sjekker interessen for privattimer og/eller helgekurs med instruktør. Jeg pleier å bruke Margit Buen som instruktør, men er åpen for andre instruktører også. Fint for dere som bor litt mer på sørlandet, så kan vi kanskje samles her og slippe å reise så langt øst for å trene.
    Let freedom ride...

Det blir litt i lengste laget å dra som ekvipasje for min del, jeg er ganske gjerrig på reisinga pga jeg verken har henger eller bil med hengerfeste, eller liker å reise med hest, sær som jeg er :p Men jeg er veldig interessert i å være betalende tilskuer hvis det hjelper noe.
    Regner med å være mer mobil om noen år når økonomien åpner for større bil og egen henger :)
    Sist endret av zeldis : 29-10-2012 kl 19:14 Årsak: leif

Jeg bor i Gjerstad og kan være interessert i å bli med på treninger i Drangedal Jeg rir for Merete Barlaug nå, vi har treninger i Spikkestad ca 1 gang pr mnd, der er det ridehus. Det er forresten plass på de treningene hvis du er interessert. Jeg vil fortsette å ri for Merete, men det kunne jo vært interessant å prøve andre i tillegg. Kan være vi kan få Merete nedover hvis vi blir flere, men hun vil gjerne ha ridehus på vinteren. Hvor i Drangedal bor du?

Jeg har også ridebane hjemme og i sommer hadde jeg helgekurs her med Merete som instruktør. Det var veldig vellykket, da må du komme!

Og Zeldis, du kommer på kurs til sommeren igjen, med hest, ikke sant?

Til sommeren har den hesten å være frisk! Jeg ble jo selvfølgelig syk når hun var klar til å settes igang, men nå begynner ting å gå seg til i uflakshjørnet her, kanke skjønne annet enn at den hesten må være ridd igang og i kursform før sommeren

Bra det er litt interesse! Vi bor i Drangedal, på grensen mot Skien. Hadde vært morro å få til litt treninger her og der, veldig gjerne med noen nye instruktører. Merete har vært i Skien, nå har de Christina Landewall. Jeg ville gjerne ha prøvd noen nye også.

Hvor langt er det fra avkjøringen til Kragerø på E18 til deg da Cecilie? (Regner med man kjører E18 nedover..?)
    Let freedom ride...

Siter Opprinnelig skrevet av Silver Vis innlegg
    Bra det er litt interesse! Vi bor i Drangedal, på grensen mot Skien. Hadde vært morro å få til litt treninger her og der, veldig gjerne med noen nye instruktører. Merete har vært i Skien, nå har de Christina Landewall. Jeg ville gjerne ha prøvd noen nye også.

Hvor langt er det fra avkjøringen til Kragerø på E18 til deg da Cecilie? (Regner med man kjører E18 nedover..?)
    Ja, da bor du jo ganskje langt vekk i Drangedal, ift. Gjerstad, det blir kanskje ca 1 time å kjøre mellom oss. Fra Tangen, Sannidal, er det ca 10 min å kjøre på E18 til avkjøringen mot Gjerstad, deretter 15 min fra E18 opp til øvrebygda i Gjerstad, der jeg bor. Men det finnes en vei som er kortere når man kommer fra Drangedal, der man tar av ved Kroken og kjører over til Gjerstad, i stedet for å kjøre nedenom E18, hvis du skjønner. Litt svingete vei, men helt grei.

Hvem andre instruktører kan være aktuelle da, tro?

Jeg har lurt litt på Heidi Grønvold.
    Let freedom ride...

Det er ikke umulig at det er noe herfra om henger seg på

Flere av oss er mobile, Janne med pompen bor på Vold blant annet.
    Hollywood og Henriette

Kan du ikke høre med de da - om det er aktuelt og om det er noen andre instruktører de vil prøve?
    Let freedom ride...

Tror ikke de fleste har hørt om så mange for å være ærlig.. Jeg vet vel heller ikke om noen flere som kommer hit, enn de du har nevnt. Jeg har vel hørt om Heidi, men vet ikke noe om henne og har ikke truffet henne.

Alle de som rei for Christina var veldig fornøyde, men vi har ikke planlagt noe videre clinic enda. Det går litt i dvalemodus nå som det blir vanskeligere kjøreforhold for folk.
    Hollywood og Henriette

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Interesse for helgekurs og/eller privattimer i Drangedal?
    Av Silver i forumet Generell ridning/trening
    Svar: 11
    Siste innlegg: 30-10-2012, 15:05
  2. Hovslager i Drangedal?
    Av khador i forumet Høver og hovpleie
    Svar: 7
    Siste innlegg: 24-10-2012, 12:47
  3. Interesse for hest på fôr, eller i trening?
    Av jankaa i forumet Westernridning
    Svar: 0
    Siste innlegg: 05-02-2012, 15:58
  4. Hvor ta privattimer ?
    Av smulemor i forumet Rideleir/rideskole
    Svar: 9
    Siste innlegg: 08-12-2008, 00:06
  5. Privattimer eller kurs?
    Av fabolos_willow i forumet Generell ridning/trening
    Svar: 3
    Siste innlegg: 29-02-2008, 22:36

Regler for innlegg