Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 13

Moderne femkamp - stygg ridning

Moderne femkamp kan sees på http://www.nrk.no/ol2012/?kanal=ol5

Stygg ridning nesten uten sidestykke. Burde fjernes fra OL spør du meg.

Går ann å spole på kanalen om noen vil se.
    Sist endret av Edith : 11-08-2012 kl 18:54

Harneshaug
    Guest
    Hva i alle dager!!!! :0 er det mulig??? Aldri sett før, stakkars dyr, de fikk ikke akkurat mye hjelp . . Tror de rytterne der må mangle dybdesyn totalt?

Harneshaug
    Guest
    Så de rir ikke sin egen hest med andre ord? Forklarer kanskje litt men unnskylder mindre . .

Bare så sånn kjapt. Er det stygg/slem ridning eller talentløs riding dere mener? Kan ikke se at disse har det så fælt, mulig jeg traff på de få gode rytterne? :P

Dette har jeg aldri hørt om! Enig med carambee, fikk mer inntrykk av talentløs ridning. Hvor høyt går det?

Okei, stygg ridning også.. Eks gapende hest med pessoa på nederste ringen med hodet på skakke og rullende øyne

Det er det jo i sprang også. Bitter har nok ikke denne deltakeren valgt heller. Forsto ikke helt at dette er verre enn andre grener med hest i OL?

Jeg synes det var mye stygg ridning som følge av at de åpenbart ikke har sittet så altfor mange timer på hesteryggen.
    Flere som finner balansen ved å henge i munnen på hesten, kakking med sporer av ryttere som ikke har hverken rolig sjenkel eller hender, osv.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Svar: 5
    Siste innlegg: 27-02-2012, 22:38
  2. Svar: 6
    Siste innlegg: 10-12-2011, 09:22
  3. Er "moderne" ridning i realiteten dyrplageri?
    Av Mandy i forumet Generell ridning/trening
    Svar: 90
    Siste innlegg: 26-10-2011, 20:26

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg