Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 3 FørstFørst 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 25
    Så utrolig morsomt det ser ut. Virker som om Feltrittgrenen begynner å ta seg opp.. og det er bra. Kjempe morsomt å se bilder.. og var FLOTTE!! Digger fargen på shabraken din. Ponnien din er i hvertfall knalltøff, morsomt!

WOW, så tøff du er! Så utrolig kjekt ut, og Amaretto så ut til å stoooorkose seg. Skal se at det kanskje var en grunn til at du vant den konkurransen

Haha kanskje det?? Meningen med livet er at jeg skal ri feltritt! Hadde vært moro å prøvd oss i en knøttecup

Takk for alle koselige kommentarer!
    Don't be lonely, get yourself a pony!

Knalltøffe dere er! Er så gøy med sånne sprettponnier som bare ruuler over de store feige hestene

Siter Opprinnelig skrevet av Embliss Vis innlegg
    Knalltøffe dere er! Er så gøy med sånne sprettponnier som bare ruuler over de store feige hestene
    Tusen takk! Digger sprettballponniser

R.I.P Zalo <'3 Augustina sin avatar
    Ble medlem
    May 2007
    Sted
    Oslo
    Alder
    25
    Bilder
    1
    Herregud, den ponnien så utrolig kul ut, og ikke minst tøff! Herlige bilder!
    AUGUSTINA&LÖWENHERZ
    Et grundig arbeid gir et godt resultat.
    - Blogg -

Dere to er så awesomme sammen :-D Dette var gøy lesing og mange fine bilder Virker som dere begge to har hatt en kjempeuke!

Såg kjempegøy ut! Har prøvd feltritt selv èn gang, men det var ikke så bra opplegg som dette. Hadde jeg blitt litt tøff i trynet igjen sku jeg gjerne begynt igjen, men er jo så pinglete blitt

Amaretto såg knallfin ut, og ser ut som han storkoser seg! Håper dere fortsetter da, med en så ærlig hest kan dere nok nå langt
    Mitt hverdagsliv Oppdatert!

Jeg har aldri sagt at jeg er den smarteste kniven i skuffen

Tusen takk for alle koselige kommentarer! Så hyggelig å høre! :)

Utrolig kjekk lesning, du er god til å skrive og formidle akkurat slik dere opplevde det - ser for meg hele uka deres. Og ikke minst, dødsbra bilder! :)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg