Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 12 av 12 FørstFørst ... 2 10 11 12
Viser resultater 111 til 116 av 116
    Seriøst....?

Når jeg leser slike kommentarer som blir skrevet her "vil ikke kjøre stor amerikaner for vil jo ikke bli oppfattet som fattigfrans"....(fritt sitert) er jeg nesten glad jeg ikke er i hestemiljøet lengre.

Makan til snobberi skal en lete lenge etter..hestemiljøet er tydelig ikke for alle..?
    Sist endret av Rasken : 03-08-2014 kl 16:56

ha ha ha de innleggene har jeg faktisk ikke fått med meg. Komisk! har aldri hørt noe slikt før...
    snål holdning å ha og btw.

Ikke fått med meg jeg heller før nå, grei nok, noen svære amerikanere kan gi litt whitetrash-vibber, ser den.
    Men har aldri fnyst av noen av den grunn. Har ikke anledning til å kjøpe stor bil + henger ennå, så jeg er egentlig bare grisemisunnelig på alle som kan kjøre hest selv.

Siden jeg først er her inne, vurderer en en grand vitara, noen som har noen hint om hva man skal styre unna og hvilke årganger/utgaver som er gode? (nyeste modeller utenfor vår prisklasse)

Slike holdninger med at sånn og sånn merke ikke er godt/dyrt nok tror jeg desverre eksisterer i en del hestemiljøer..(mannen min kaller det "ridefruemiljøet" )

Jeg/vi har/hadde range rover som trekkbil, den kjører vi ennå som familiebil og den er god som det, men skal bytte den ut etterhvert fordi den begynner å bli gammel (97-98 modell?) og er stadig feil med den, samt vi har ikke hest lengre så trenger egentlig ikke trekkbil. Men den var veldig god som det da vi brukte den til det, trekker lett 2 tonn. Hengeren vi hadde var BOJ (solgt nå da vi ikke har hest lengre) helt fin til vårt bruk.. Men aner ikke om det er flott nok for ridefruene da..

Jeg har en Audi Q3 2.0 TFSI Quattro med 177 HK og s-tronic. Har ikke prøvd å kjørt hest med den enda, men er veldig spent hvordan den vil takle det.
    Noen her som har prøvd å dra hest med Q3?

Nei kun Q5, den drar vel rundt 2 tonn?
    Hvor mye drar en Q3??

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Må få kjøpt trekkbil!
    Av Modesty i forumet Transport av hest
    Svar: 79
    Siste innlegg: 05-07-2012, 16:16
  2. God trekkbil?
    Av nano.O i forumet Diverse
    Svar: 9
    Siste innlegg: 17-06-2012, 23:53
  3. Trekkbil å anbefale??
    Av Hanna&Brá i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 33
    Siste innlegg: 02-01-2011, 14:59
  4. Toyota Hi Lux eller Nissan Navara som trekkbil?
    Av Geronimo i forumet Transport av hest
    Svar: 42
    Siste innlegg: 11-06-2009, 02:57
  5. DIN drømme-trekkbil?
    Av LisaFi i forumet Transport av hest
    Svar: 66
    Siste innlegg: 21-09-2007, 22:53

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg