Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 11

Ridecampen til NQHA, trenger deltakere i framtiden!

Da var enda en vellykket ridecamp (NQHA/AQHA) overstått!! Jeg fikk jo ikke deltatt siden Hollywood har hovbeinsbrudd, men jeg var med som sjåfør og som hestepasser

Det var "bare" ca. 10 påmeldte, så det var blitt diskutert om den skulle avlyses..

Grunnen til at jeg skriver inn her er for å spre litt mer info om den, og håper dermed å få med flere til neste år!

Dette er egentlig en youth ridecamp, men oss gamle får være med når ungdommen har meldt seg på. I år var det 1 youth rytter.

Dette er en veldig bra ridekurs over 4 dager, med masse kunnskap fra USA! Det kommer 5-6 instruktører derfra (unge, som er akkurat ferdig med instruktør-college), og de har så mye å vise og lære oss her i Norge! Veldig artig å høre hvordan de har det og hvordan de holder hester i USA også

Det er mulig det skal vurderes tidspunkt til neste år, siden det i slutten av juni kræsjer med Eventer på High Chapparal :(

Så spre det rundt, så kanskje vi får holde ridecamp igjen til neste år!!!
    Hollywood og Henriette

Så rart det var så få da, de to gangene jeg har vært med har det vært fullt omtrent... :)
    Kristin uten What... :)

Junior Member PennyLane sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2010
    Sted
    Inderøy
    Alder
    24
    Bilder
    1
    Det hadde vært gøy - men er det bare for dere som rir aktivt western? Jeg har jo aldri prøvd det, men vil gjerne prøve det i det minste for å se om jeg greier å holde liv i hestejenta i meg. :)
    For the well organised mind, death is but the next great adventure. - Albus Dumbledore, Harry Potter and the Half-Blood Prince

Det er vel helst for de som har egen hest de rir aktivt western med antar jeg. Dette er jo et kjemoetilbud så kan ikke forstå folk ikke vil være med.
    Er ikke flust av instruktører i Norge og uansett om man er fornøyd med nåværende instruktør kan litt nye ting ha mye si.
    If God made anything more awesome than a horse he kept it for himself.

Vi skal ta opp ridecampen i styret denne uken. Det var dårlig oppslutning denne gangen, og det koster nqha mye penger hvis det blir så få deltagere som nå. Det er nødvendig med hest for å delta, men den må ikke være westernridd. Det er bare å melde seg på for de som har lyst til å variere treningen litt eller starte med western. Western er en riktig måte å ri på i forhold til hestehelse, og det er morsomt.

Forstår godt at det blir for dyrt med så få medlemmer som det var i år. Jeg snakker varmt om det her nede i Grenland, og jeg fikk med 4 stk herfra i år Håper flere av dem vil være med igjen, pluss at jeg har et par til jeg skal "mase" litt på

Det er synd hvis det blir for få deltakere, dette er jo en skikkelig rideleir i western for alle. Selvsagt youth først, men siden det er liten oppslutning, så får vi gamlingene være med også
    Hollywood og Henriette

Hvor i landet pleier dette å avholdes, da? :) Er det en gang i året, eller?
    .
    - Du setter ikke spor der hvor alle andre går

Ja, det er en gang i året Det er på Lykseth gård i Hamar. Pleier å være i slutte av juni/begynnelsen av juli.
    Hollywood og Henriette

Bilder?

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. NQHA/AQHA ridecamp på Lykseth
    Av trineck i forumet Westernridning
    Svar: 31
    Siste innlegg: 12-07-2010, 20:30
  2. Medlem av NQHA?
    Av tina the one an only i forumet Westernridning
    Svar: 2
    Siste innlegg: 14-08-2008, 20:56
  3. Hihi, glem Grand Prix, framtiden er Super Prix
    Av Holbytla i forumet Dressur
    Svar: 30