Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 5 av 5

Exclamation Sportsponnien Corina - leverfuks m lys man og hale?

Hei alle hestefolk!
    Jeg leter etter en sportsponni ved navn Corina som var min vakre ungdomsforelskelse :) Hun er født i 94 og har spatt. Jeg har fått beskjed at om at hun står på en stall i Hordaland, muligens et sted med islandshester som tilbyr rideturer, men jeg er litt stuck. Det er mange staller i Hordaland! Jeg vil så veldig gjerne hilse på henne og se at hun har det bra. Det forrige stedet hun stod vet jeg at hun bodde alene med en sau - og det er ikke greit.

Nå har det seg sånn at jeg skal til Bergen til uka, så planen var å besøke så mange "offentlige" staller som mulig, men dersom det er noooen som er kjent eller har noen tips til meg i det hele tatt så blir jeg kjempeglad! Hva som helst altså! :)

Jeg fikk akkurat et tips om at hun muligens står i Lindås på en islandshest-stall. Er det noen som vet om noe som passer? (Beklager dobbelpost)

Tror det er en islandshest stall på Manger eller Austrheim (evt. begge plasser :-p ) i Lindås hvis jeg ikke tar heeelt feil.. Men om denne hesten står der vet jeg ikke :)

Vet om to staller med islandshest i det området. Ene er eg rimelig sikker på at bare har islandshester, http://litlaas.no/index.html (Denne er på Litlås i Austrheim)
    Den andre er denne http://www.123hjemmeside.no/radoyridesenter/14647928 , men ser ikke den du leter etter på siden deres. (Denne er ved Manger på Radøy)

Står kontakt info på sidene hvis du vil ta kontakt for å høre med de Håper dette var til hjelp :)
    Sist endret av Barbro : 01-07-2012 kl 06:03
    R.I.P Brana <3 Du vil alltid være mitt alt!<3

ååh husket jeg rei henne enten i ekeberg eller søndre nordstrand ridesenter, jeg vet jeg rei henne men husket ikke hvilken stall:P

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Kløe i man og hale
    Av BabyBell i forumet Hestens stell og helse
    Svar: 9
    Siste innlegg: 25-06-2012, 10:39
  2. man og hale kløe
    Av Bea i forumet Hestens stell og helse
    Svar: 2
    Siste innlegg: 15-02-2011, 15:01
  3. Sportsponnien Suprice
    Av AlfasArdeur i forumet Etterlysninger
    Svar: 5