Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 3 FørstFørst 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 27
    Både jeg og hestene har alltid likt Bøckmann hengere, jeg har en gammel dame som får klaus i Gaupen henger, så vi trengte en bredere henger, og når Bøckmann kom med en variant som har plass til maratonvogn foran var det ingen tvil om hvilken henger jeg skulle ha:) Kjøpte ny, kunne betalt den selv men valgte å refinansiere boliglånet mitt istedet, nå som leiligheten er solgt (for langt over takst), er hengeren nedbetalt og min sin Har ikke angret et sekund, det er knallgod å kjøre og gamlemor står som en påle:)
    Min hest er mitt speil,
    som uforfalsket gjengir mine dårlige sider.
    Se din hest i øynene,
    og la deg ikke skremme av sannheten.
    (Bent Branderup)

Kjøpte mi Chaval Libertè i Danmark. Ville ha enkelthenger med frontutgang, og slikt ble det

Hadde litt ekstrapenger og henger sto høyt på lista :)

Er utrolig greit med egen henger gitt

Kjøpte en pent brukt Gaupen da jeg ikke har behov for noe mer. Jeg kjører ikke så veldig langt, og når hestene er vant å gå og stå på Gaupen fungerer alt annet også. Også er jeg veldig fornøyd med hvor godt min Gaupen ligger bak bilen (HiLux). Den ligger godt bak min bil også (Peugeot 406) med hester i, men tom bak min er den ikke så god.

Hadde jeg hatt en STOR hest hadde jeg kanskje vurdert en større henger.

Jeg kjøpte meg en Mustang henger etter og ha hatt Gaupen henger. Med to hester hvorav den ene har litt klaustrofobi så trengte jeg noe større/bedre. Mustang hengeren er stor, i tillegg til at den er veldig romslig og luftig forann noe spesielt den ene hesten setter stor pris på. Drømmen har "alltid" vært en Mustang henger og når jeg i tillegg viste at hestene likte dem veldig godt var ikke valget så vanskelig når jeg fikk vite at en jeg kjenner skulle selge sin. Det tok alle sparepengene våres hehe men jeg fikk drømmehengeren min, både hestene og jeg er kjempe fornøyde. Den ligger bedre på veien også. I og med at vi kjører til trening en gang i uka i tillegg til stevner flere ganger i måneden synes jeg det var verdt det å få en ordentlig god henger.
    Flor van Seveneecken. <3

Bloggen vår.

Jeg gikk ikke etter merke men jeg hadde en del krav. Hengeren skulle være veldig bred og det skulle være høyt under taket. Den skulle være lys inni og lett å laste. Den skulle ha støtdempere og være stille. Pappa søkte på disse "stikkordene" på nettet og fant siden www.hestehenger.com. Tok kontakt der og endte opp med en Atec Regency og har aldri angret!

Hengeren gir god plass til store hester eller hester som trenger litt plass. Alt er lagt til rette for at det skal være stille i hengeren og at hestene ikke skal kunne henge seg opp i noe. Den er senket og dermed lettere å laste (lavere lem). I tillegg er den aerodynamisk bygget slik at den er veldig lett å trekke selv om den har egenvekt på 920 kg.

Det viktigste av alt er at hestene trives inni der og det gjør de :) Vi har aldri (bank-i-bordet) lasteproblemer og hestene står rolig på hengeren selv på lange turer. Hestene virker heller ikke veldig slitne etter hengerturen noe som jeg har merket på andre hengere.

Sist endret av Nina007 : 25-06-2012 kl 10:33

Hvil i fred mine engler - Sham & Handyman

http://www.hest.no/blogg/?bid=10655

Har en bøckmann big champion. Kostet litt over 100 000, men er høy, bred, lys, gode dempere og god å trekke. Jeg bruker den ikke ofte, men for meg handler det om hesten sin comfort. Hadde heller leid ved behov enn å kjøpe en trang henger uten skikkelige dempere. Jeg skulle jo gjerne hatt hestebil i stedet, men en halv million hverken kan eller vil jeg ta opp lån for å kjøpe.

Vi har en Star Trailer Diamant. Største grunnen til at vi endte opp med den er fordi vi kjenner en som forhandler de. I tillegg ville vi ha frontutgang, og en lys henger med god plass til store hester. Er godt fornøyd med den vi har, selv om jeg synes Star Traileren er litt vel kostbar. Men en av gubbens andre hester har løpt inn deler av kjøpesummen på egenhånd, så da er det jo greit. :)

Jeg endte opp meg å kjøpe en Brenderup Favorit Exlusive. Tenkte egentlig på Ifor, men Brenderupen var stor, hadde vindu både oppe og ved draget. Myk skillevegg nederst og jeg har ikke et krone lån på den :)
    Jeg elsker hengeren, hestene liker den og den ligger fint etter bilen :)
    Bilen har ennå langt fra fortrengt hesten. Har du noensinne sett et minnesmerke av en mann i bil?

Siter Opprinnelig skrevet av TonjeS Vis innlegg
    Vi har en Star Trailer Diamant. Største grunnen til at vi endte opp med den er fordi vi kjenner en som forhandler de. I tillegg ville vi ha frontutgang, og en lys henger med god plass til store hester. Er godt fornøyd med den vi har, selv om jeg synes Star Traileren er litt vel kostbar. Men en av gubbens andre hester har løpt inn deler av kjøpesummen på egenhånd, så da er det jo greit. :)
    Har akkurat samme hengeren. Hadde en Star Trailer Safir før, og da jeg skulle kjøpe ny ble det Diamant.

Sinnsykt stødig henger, som sitter som støpt på veien (også tom)
    Herlig med frontutlasting og sikkerhetsbommer.
    [CENTER]dere finner meg på [URL="http://www.equiforum.net"]www.equiforum.net[/URL]
    [/CENTER]

Ser dere snakker om tom henger, er det ofte et problem at de er ustødige når de er tomme? Jeg får litt mer duving på bilen når hengeren er tom, men ellers så henger den på som en skygge den jeg har :)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Hvorfor lukket henger?
    Av GryCat i forumet Transport av hest
    Svar: 36
    Siste innlegg: 07-06-2011, 22:31
  2. Henger forumhest hos dere også?
    Av Nina007 i forumet Diverse
    Svar: 27
    Siste innlegg: 02-12-2008, 20:59
  3. Svar: 9
    Siste innlegg: 25-05-2008, 13:19
  4. Svar: 0