Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 3 FørstFørst 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 21
    Siter Opprinnelig skrevet av carambee Vis innlegg
    Veldig kjekt med borrelåspaneler ja, så man kan justere mest mulig.
    Nå står hun med hodet ned på bildet, men den ser da ikke for vid ut? Setet skal være vannrett. Tenker det går akkurat med justerbar, men om hun legger seg ut må du kanksje kjøpe en fast.
    Han* hehe
    Jeg merker det når jeg rir, men det er jo ikke verre enn å skru litt på sidene, for her er det ikke snakk om mye. Panelene under er jo også ganske tykke, jeg red med denne salen en halvtimes tid på banen. Kan prøve den på igjen etterpå og ta bilder foran osv. Panelene og forvisselet er ikke justert etter han sin rygg her, denne salen ligger til vanlig på en superbrei kaldblodstraver.
    So many times riders attribute bad character to horses having a habit of rebellion, when often it is caused by starting certain work without sufficient preparation.
    Nuño Oliveira
    Bloggen vår!

Haha, hun som eier salen ja!
    Kameraet mitt streika etter første bilde, så bær over med mobilbildene, haha. Her er bildene jeg tok i dag:

Bak

Foran

Foran

Fra siden
    Sist endret av Grovegroven : 06-06-2012 kl 12:47
    So many times riders attribute bad character to horses having a habit of rebellion, when often it is caused by starting certain work without sufficient preparation.
    Nuño Oliveira
    Bloggen vår!

Tror ikke du skal ha den mye trangere. Men vet den vider seg litt ut når du sitter i den.
    Er det mye "pus" på panelene? Syns det så trangt ut i kanalen jeg

Tror ikke du skal ha den mye trangere. Men vet den vider seg litt ut når du sitter i den.
    Er det mye "pus" på panelene? Syns det så trangt ut i kanalen jeg
    Ah, okei.
    Ja, er en god del. Jeg synes den ser så høy ut i manken, men det har nok litt å gjøre med de panelene under.
    Nuño Oliveira
    Bloggen vår!

Den ser litt voldsom ut der fremme ja. Men du må se på balansen i setet.
    Og som sagt, så kommer den litt nærmere manken når du sitter i den.
    Og om den blir trangere, så blir den jo høyere der fremme, så igjen, vær litt forsiktig med å velge justerbar hvis venninnen din har K4

Den ser litt voldsom ut der fremme ja. Men du må se på balansen i setet.
    Og som sagt, så kommer den litt nærmere manken når du sitter i den.
    Og om den blir trangere, så blir den jo høyere der fremme, så igjen, vær litt forsiktig med å velge justerbar hvis venninnen din har K4
    Skal ikke bestille sal før om 1-2 måneder og gampen skal trenes godt, så da får jeg se hvordan denne ligger etterhvert. Får høre med henne hva slags str det er
    Nuño Oliveira
    Bloggen vår!

Og så er jo Hansi mer ekspert enn meg da :P

Og så er jo Hansi mer ekspert enn meg da :P
    Hehe, får høre der.
    Sist endret av Grovegroven : 06-06-2012 kl 23:17
    Nuño Oliveira
    Bloggen vår!

Jeg vurderte også slik som du gjør, men fant ut at med en hest som stadig utvides over ryggen og vanskeligheten med størrelser valgte jeg å gå for en sal med innstillbar bom som fast løsning så dermed ble det Bückeburg fra Deuber&partner på meg. Meget fornøyd med salen. Har allerede benyttet meg av utvidelsesmuligheten

Freehorse er forhandler av salen i Norge

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Justerbart forvissel
    Av Grovegroven i forumet Utstyr
    Svar: 0
    Siste innlegg: 31-05-2012, 17:19
  2. Dressursal med bred forvissel
    Av Gro og hestene i forumet Utstyr
    Svar: 17
    Siste innlegg: 20-09-2010, 09:40
  3. Svar: 26
    Siste innlegg: 05-06-2009, 00:04

Regler for innlegg