Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 21

Justerbar forvissel

Jeg skal kjøpe sal, da nærmere bestemt en Ecuyer eller Espaniola
    Saken er den at jeg skal kjøpe brukt og den ene jeg har kommet over er helt perfekt, bortsett fra én ting - den har ikke justerbar forvissel.
    Er det mulig å gjøre forvisselet justerbart om det ikke er slik fra før?
    So many times riders attribute bad character to horses having a habit of rebellion, when often it is caused by starting certain work without sufficient preparation.
    Nuño Oliveira
    Bloggen vår!

Dummy see, dummy do. mallilen sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Brandval
    Alder
    37
    Jeg tror bomfrisal.no selger justerbare forsvisler som kan ettermonteres. Prisen er vel rundt1500,-

Ja, litt kronglete, men ganske greit å bytte selv :)
    Desverre er ikke den justerbare like pen som de faste :( (espaniola)

Jeg vurderer forøvrig å selge min brune Espaniola, med justerbar forsvissel påmontert. Men må finne dressursal til lillepånnis først.

Så litt på hjemmesiden til bomfri, men virker ikke som om det gjelder ecuyeren, bare espaniolaen og comfort...
    Hva er forskjellene utseendemessig på en med justerbar og ikke justerbar? KUNNE vært interessert, men skal ha svart sal. :/
    So many times riders attribute bad character to horses having a habit of rebellion, when often it is caused by starting certain work without sufficient preparation.
    Nuño Oliveira
    Bloggen vår!

Ikke justerbar ser du jo på siden der. Ganske stor sak med spisse "hjørner"
    Den justerbare er det noen små bilder av, den er bare en liten bue, og den er mindre enn jeg innbilte meg

Siter Opprinnelig skrevet av carambee Vis innlegg
    Ikke justerbar ser du jo på siden der. Ganske stor sak med spisse "hjørner"
    Den justerbare er det noen små bilder av, den er bare en liten bue, og den er mindre enn jeg innbilte meg
    Aah, skjønner!
    Nå vel, vil heller ha justerbart, mye mer praktisk.
    Nuño Oliveira
    Bloggen vår!

Det er mer praktisk, men vær obs på at du ikke får den videre enn K4, ikke så vidt engang syns jeg.

Siter Opprinnelig skrevet av carambee Vis innlegg
    Det er mer praktisk, men vær obs på at du ikke får den videre enn K4, ikke så vidt engang syns jeg.
    Hesten er rimelig smal, så tror ikke det er noe problem.
    Ei på stallen har espaniola som jeg har prøvd på og den er stor oppe ved manken:

Trooor hun har K4, om ikke K3. Tror forøvrig jeg bestiller en espaniola når jeg får råd da jeg helst vil ha disse borrelåspanelene under også.
    Nuño Oliveira
    Bloggen vår!

Veldig kjekt med borrelåspaneler ja, så man kan justere mest mulig.
    Nå står hun med hodet ned på bildet, men den ser da ikke for vid ut? Setet skal være vannrett. Tenker det går akkurat med justerbar, men om hun legger seg ut må du kanksje kjøpe en fast.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Justerbart forvissel
    Av Grovegroven i forumet Utstyr
    Svar: 0
    Siste innlegg: 31-05-2012, 16:19
  2. Dressursal med bred forvissel
    Av Gro og hestene i forumet Utstyr
    Svar: 17
    Siste innlegg: 20-09-2010, 08:40
  3. Svar: 26
    Siste innlegg: 04-06-2009, 23:04

Regler for innlegg