Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 3 FørstFørst 1 2 3
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Siter Opprinnelig skrevet av IMOemir Vis innlegg
    Hva?? går det an å bo på/i Selbu og IKKE delta på selbufestivalen? Her reiser vi land og strand for å få være med!

ja, det hadde vært morosamt
    Jepp Har bodd her i seks år nå, og har ikke vært der en eneste gang. Men håper det er Sommerfestivalen du snakker om, for Selbufestivalen er med gammeldans og den eldre garde

Får du ikke bytta den bort da?

Det er kjempemorsomt! Var så surt å ikke få være med på Selbu i fjor, men jeg var i militæret så det lot seg ikke gjøre :\
    Tviler på det! Fikk en god del andre vakter som jeg må bytte og. men neste år så håper jeg på at det passer bedre med festival

noen andre her som har tenkt seg på metallfestivalen wacken i tyskland? :)

Skal på Øyafestivalen! Så om noen har dagspass til en av de første dagene de vil selge, så er det bare å si fra!

Siter Opprinnelig skrevet av Andrea&Gandur Vis innlegg
    Jepp Har bodd her i seks år nå, og har ikke vært der en eneste gang. Men håper det er Sommerfestivalen du snakker om, for Selbufestivalen er med gammeldans og den eldre garde
    Er sommerfestivalen ja, vi sier bare selbufestivalen her oppe :- D men den ordentlige ''selbufestivalen'' høres jo ut spennende ut også da hehehe
    Sørg for at ordene dine alltid er myke og søte, bare i tilfelle du blir nødt til å svelge dem...

Vil på Slottsfjell, for dit skal Seigmen!
    Må bare finne ut om jeg har råd.
    Those who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night.
    -Edgar Alan Poe-

Er sommerfestivalen ja, vi sier bare selbufestivalen her oppe :- D men den ordentlige ''selbufestivalen'' høres jo ut spennende ut også da hehehe
    Ja, kjempespennende

Kunne tenkt meg å dra på atlenterhavsrock, wacken og sweden rock, men det er så dyrt å ha hest at jeg ikke engang får råd til én av dem :p

Kjenner til problemet, enda jeg ikke har hest engang! Derfor festivalen der nede bare er oppe til vurdering. Har jeg fått kjøpt meg hest frem til da, drar jeg ikke. Er jeg fremdeles hesteløs, drar jeg Kan fort bli veldig spontant...
    Sørg for at ordene dine alltid er myke og søte, bare i tilfelle du blir nødt til å svelge dem...

Noen som skal til Vikedal Roots Music Festival?

Her blir det tur til Countryfestivalen på Vinstra :)
    Når man er ung, lengter man ut, når man blir gammel, lengter man hjem!

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. FH føll 2012
    Av mayh i forumet Avl og oppdrett
    Svar: 96
    Siste innlegg: 06-10-2012, 14:19
  2. Mgp 2012
    Av Christina i forumet Media
    Svar: 62
    Siste innlegg: 29-05-2012, 12:17
  3. Kony 2012
    Av Mandarinhest i forumet Debatter fra nyhetene
    Svar: 7