Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 30

Festivalsommeren 2012

Nå er sommeren snart her, og festivalene står for tur! Er det mange FH-ere som har tenkt seg på festivaler iløpet av sommeren? Og hvordan isåfall?

Vurderer selv å dra på sommerfestivalen i selbu i trøndelag. Har vært der en gang før, og syns det var kjempegøy til tross for regn hele helga og masse oversvømmelser. :- )

Kom gjerne med tidligere erfaringer fra festivaler!
    Sørg for at ordene dine alltid er myke og søte, bare i tilfelle du blir nødt til å svelge dem...

Stavernsfestivalen her!! Sol sommer og sjø! Og i år; Kaizers, og jarle bernhoft på samme dag!! <3 <3 <3
    Don't be lonely, get yourself a pony!

Jeg vurderer Midnattsrocken her :) Mye for musikken, og mye for stemninga som er der.
    I am not afraid of storms, for I am learning how to sail my ship.

Siter Opprinnelig skrevet av Rikke Vis innlegg
    Jeg vurderer Midnattsrocken her :) Mye for musikken, og mye for stemninga som er der.
    Er det i Tromsø? eller husker jeg helt feil? Hvem spiller der?
    Sørg for at ordene dine alltid er myke og søte, bare i tilfelle du blir nødt til å svelge dem...

Malakoff! På Nordfjordeid, kanonmusikk i år og! Skikkelig partyfaktor, og Eid er en naturperle som gir mulighet til å slå flere fluer i en smekk:) I tillegg ligger jo Norsk Fjordhestsenter der

Programmet for i år ligger på http://malakoff.no/ :)
    Buarskogs Bris & Jestis Rihanna.

“If you always do what you always did, you’ll always get what you always got.” Kyra K.

Siter Opprinnelig skrevet av IMOemir Vis innlegg
    Vurderer selv å dra på sommerfestivalen i selbu i trøndelag. Har vært der en gang før, og syns det var kjempegøy til tross for regn hele helga og masse oversvømmelser. :- )
    Jeg hadde planlagt Selbu jeg og! men fikk dessverre arbeidshelg akkurat den helga :-( Nedtur!
    Har vært på Selbu en gang før, men det er 3 eller 4 år siden, er alt for dårlig til å dra på festival! Det er jo så artig

Siter Opprinnelig skrevet av Ina91 Vis innlegg
    Jeg hadde planlagt Selbu jeg og! men fikk dessverre arbeidshelg akkurat den helga :-( Nedtur!
    Har vært på Selbu en gang før, men det er 3 eller 4 år siden, er alt for dårlig til å dra på festival! Det er jo så artig
    Får du ikke bytta den bort da?

Det er kjempemorsomt! Var så surt å ikke få være med på Selbu i fjor, men jeg var i militæret så det lot seg ikke gjøre :\

Jeg skal på Trænafestivalen (for 10ende året på rad så jeg håper alt klaffer så jeg kommer meg dit ) www.trena.net

Håper også at jeg kommer meg på Sjonafestivalen, men er så vanskelig å planlegge når man har hester, hund og katt og ikke så mange frihelger www.sjonafestivalen.no

Dummy see, dummy do. mallilen sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Brandval
    Alder
    37
    Jeg skal kun på Hofossfestival i år. En "gjenskapelse" av tidligere års festivaler, visstnok. Bare på plenen til en kompis av gubben. Huset stenges av, og man får slå opp telt, rølpe og spille musikk så mye en orker. Et godt alternativ til oss "gamlinger" som ikke lenger orker tanken på fire timer i bil hjem igjen på søndag

(Og jeg håper eeeegentlig det blir høykjøring akkurat den helga så jeg slipper å være med hele helga :P)

Happy-emo! Tone Kristin sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2006
    Sted
    Under garasjen, mot Ila
    Alder
    31
    Bilder
    50
    Først nå skal jeg på Musikkfest Oslo på lørdag! Vennene mine har skrytt av den i flere år nå, så forventningene mine er skyhøye. Ellers så er det en tørr sommer, siden jeg er blakk. Skal en dag på Slottsfjell (Mååååååååå se Seigmen!), og så skal jeg den obligatoriske turen på Øyafestivalen. Og så vurderte jeg Steinkjerfestivalen, men siden jeg skal hjem allerede om et par uker så dropper jeg det. Dyrt å reise sånn når man ikke har jobb.
    Mvh Tone Kristin

Ci chiama...

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. FH føll 2012
    Av mayh i forumet Avl og oppdrett
    Svar: 96
    Siste innlegg: 06-10-2012, 13:19
  2. Mgp 2012
    Av Christina i forumet Media
    Svar: 62
    Siste innlegg: 29-05-2012, 11:17
  3. Kony 2012
    Av Mandarinhest i forumet Debatter fra nyhetene
    Svar: 7