Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 7 FørstFørst 1 2 3 4 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 64

Tråd: Ebay

Siter Opprinnelig skrevet av JiviDream Vis innlegg
    Jeg har forresten vært veldig heldig med leveringstid på de fleste varene, noen har tatt opp til en og en halv måned, men utrolig mye har jeg fått etter bare en uke. Pleier å ligge på 2-3 uker.
    Ja faktisk raskere levering fra Tyskland, enn den gjennomsnittlige nettbutikken i Norge :P
    [CENTER]dere finner meg på [URL="http://www.equiforum.net"]www.equiforum.net[/URL]
    [/CENTER]

Jeg har bare bestilt fra ebay en gang, bestilte da fra storbritania, siden jeg syns de har best utvalg på ebay.co.uk sidene da bestilte jeg også for 700 ca, betalte kun for varen og frakta. Så det er egentlig moms man skal betale i tillegg?
    KALDBLODSPOWER<3

Jeg har god erfaring med å bestille barbermaskin til hest på ebay. Bestillte en fra Hong Kong, tror summen inkl frakt kom på 900 kr. 3 dager senere kom pakken på døra. Utrolig rask leveringstid. Maskinen fungerte kjempefint, og det gjør den fortsatt. Har også erfaringer med bestilling fra Amazon, like fornøyd med det :) Anbefales å sjekke opp hva det koster på ebay/amazon, kan spare veldig mye penger på det.
    Jeg har heller ikke måtte betale toll for barbermaskinene.

Siter Opprinnelig skrevet av smulemor Vis innlegg
    elsker ebay

varer fra hong kong har en pussig tendens til å komme med merkingen "gift" selv om jeg aldri har bedt om det (gidder aldri å styre med den momsgrensa, jeg er stort sett ute etter ting som garantert går over uansett) og de er rå på å sende rekommandert.

på hesteutstyr så er jeg utrolig fornøyd med en selger som kaller seg "saddlery4u", fantastisk service og smørmyk lærkvalitet på det jeg har fått hittil.
    Har du link til denne selgeren? :)

elsker ebay

varer fra hong kong har en pussig tendens til å komme med merkingen "gift" selv om jeg aldri har bedt om det (gidder aldri å styre med den momsgrensa, jeg er stort sett ute etter ting som garantert går over uansett) og de er rå på å sende rekommandert.

på hesteutstyr så er jeg utrolig fornøyd med en selger som kaller seg "saddlery4u", fantastisk service og smørmyk lærkvalitet på det jeg har fått hittil.
    Hva slags ting kjøper du fra Hong Kong?

Jeg er også veldig fornøyd med saddlery4u (selv om de ikke ville sende det som gift, høhø). Kjøpte et rundsydd kandar, med en helt fantastisk lærkvalitet! Ser ut som et passier-hodelag til langt under halve prisen

Queen of the bling smulemor sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Lier/Moss
    Alder
    38
    Siter Opprinnelig skrevet av Christina Vis innlegg
    Har du link til denne selgeren? :)
    Fine butikken...

Siter Opprinnelig skrevet av hildevictoria Vis innlegg
    Hva slags ting kjøper du fra Hong Kong?
    har vært en del klær faktisk. bare går opp en størrelse mer en det jeg bruker da jeg har erfart at asiatiske størrelser er et hakk mindre en vanlig.
    http://www.hestene.no/forum/image.php?type=sigpic&userid=17&dateline=1184368429
    ...The real devil

Oppdatert 27.04.09

elsker ebay

Liten verden du. Jeg har også kjøpt fra denne selgeren Kjøpte en pannereim som jeg hadde siklet på lenge.
    I pakken fikk jeg, til min overraskelse, en liten sitron karamell. Jeg måtte bare smile Er det flere som har fått "ekstra" gaver fra denne selgeren?

Queen of the bling smulemor sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Lier/Moss
    Alder
    38
    he he, får alltid med noe snop av noe slag derfra ja
    http://www.hestene.no/forum/image.php?type=sigpic&userid=17&dateline=1184368429
    ...The real devil

Oppdatert 27.04.09

Guriland, de hadde ikke akkurat lite å velge i

hvordan får man til å bestille fra hong kong da liksom? har de egen ebay-side? :P

jeg har siklet en eeeevighet på hodelagene fra saddlery4u!!
    Sist endret av sfagervik : 31-05-2012 kl 23:44
    KALDBLODSPOWER<3

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Ebay hjelp?!
    Av tipsy i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 5
    Siste innlegg: 08-05-2012, 10:50
  2. ebay
    Av nanoq i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 30
    Siste innlegg: 23-02-2010, 23:59
  3. ebay
    Av pelsdott i forumet Diverse
    Svar: 13