Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 7 av 7

Nordlandshesten Markaprinsen (markus)

Jeg har litt lyst å høre om det er noen av dere som vet noe om nordlandshesten Markaprinsen (e. sirius)? Ble også kalt Markus da han enda var hos oss..
    Han ble født hos oss, og tilbragte sin første sin første levetid sammen med oss i Mosjøen. Etter han ble solgt har han også vært plakathest i Wendybladet og har noen avkom.. Han er etter det jeg vet kastrert nå.

Hadde vært litt gøy å hørt om det var noen som kjente til han da jeg kjente han fra dag 1
    Sørg for at ordene dine alltid er myke og søte, bare i tilfelle du blir nødt til å svelge dem...

Harneshaug
    Guest
    Hadde ikke Julnil denne?

Ser ut som at han er på adressen 3825 Lunde i Telemark, hos Rita Andersen.

Jeg googla markaprinsen etter jeg skrev denne tråden, og da kom det opp noe julnil hadde skrevet jo Men det så ut som om hun leverte han fra seg etter en stund.. :\
    Sørg for at ordene dine alltid er myke og søte, bare i tilfelle du blir nødt til å svelge dem...

Stall Reisa (www.lyngshestlandet.no) hadde ham en stund. Står litt om han der. :)

Siter Opprinnelig skrevet av Harneshaug Vis innlegg
    Hadde ikke Julnil denne?
    Hadde han på prøve for litt over ett år siden ja :) Da jeg ikke skulle ha han, ble han solgt videre til et søskenbarn av de som eide han :)

Han er vallak ja.
    [CENTER]dere finner meg på [URL="http://www.equiforum.net"]www.equiforum.net[/URL]
    [/CENTER]

Siter Opprinnelig skrevet av julnil Vis innlegg
    Hadde han på prøve for litt over ett år siden ja :) Da jeg ikke skulle ha han, ble han solgt videre til et søskenbarn av de som eide han :)

Han er vallak ja.
    Okei hvordan var han? Spennende at du hadde han da, har jo ikke sett han siden han var ei lita bølle sammen med mamman sin

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Markus Holst
    Av KristinL i forumet Barokk/klassisk ridning
    Svar: 2
    Siste innlegg: 05-01-2008, 02:54
  2. Bilder av Stjerna og Markus.
    Av Bobbibrown i forumet Fotoforum
    Svar: 3
    Siste innlegg: 07-06-2007, 21:31
  3. Markus og Stjerna!
    Av Bobbibrown i forumet Media
    Svar: 2