Jeg har hatt verdens mest idylliske dag på lenge, som jeg fikk dele med Katla fra Naustmyr! Perfekt at det ble så fint vær i dag så vi kunne avslutte en vellykka dressurøkt med barbak vassing i sjøen!
![]()
Jeg har hatt verdens mest idylliske dag på lenge, som jeg fikk dele med Katla fra Naustmyr! Perfekt at det ble så fint vær i dag så vi kunne avslutte en vellykka dressurøkt med barbak vassing i sjøen!
![]()
Hestejente med ny midlertidig fôrhest, som venter på anledningen til å kjøpe drømmehesten
Ååå..det så koselig ut.Vil og ha vann å vasse i!
Those who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night.
-Edgar Alan Poe-
Sukk, ble visst forelsket på ny i påsken!
Hestejente med ny midlertidig fôrhest, som venter på anledningen til å kjøpe drømmehesten
Mine to skjønninger ^^,
Synes denne tråden også skal få nytt liv jeg, hvor er bildene av geitene deres folkens?![]()
... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.
Her var det ikke mye som skjedde, så jeg får komme med et bidrag :)
Verdens beste Fjalar, som brått og uventet gikk bort i fjor sommer etter et benbrudd på beite. Han ble bare 22 år gammel, men jeg var så heldig at jeg fikk tilbringe de siste 12 årene med han. Ingen over, ingen ved siden av. Verdens flotteste lille hest!
16 og 11 år gamle i 2004
DSC00019.jpg
I sitt ess
Familiestevne20098.jpg
Siste stevne, Garåscup i 2012
Garåscup.jpg
DSC_2356.jpg
Og hans nest siste sommer i 2014
dagali2.jpg
Så nydelig hest!!
Fikk lyst til å dra til Island igjen :) det var knall å ri islandshest!
Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)