Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 9 av 9

Hvilke belegg er best til feltritt??

Ja som det står, hvilke belegg er best til feltritt? Noen som kan anbefalle noen?
    Gjerne også kopper :)
    Don't be lonely, get yourself a pony!

Har brukt gummikopper, siden de ikke tiltrekker seg vann :)
    Bilen har ennå langt fra fortrengt hesten. Har du noensinne sett et minnesmerke av en mann i bil?

Jeg har en 2'er ponni, og han får ikke på seg de minste gummikoppene faktisk.. De blir for store.. Ellers har han mange typer kopper, men akkurat de med gummi er for store i str small :(

Siter Opprinnelig skrevet av C'est La Vie Vis innlegg
    Jeg har en 2'er ponni, og han får ikke på seg de minste gummikoppene faktisk.. De blir for store.. Ellers har han mange typer kopper, men akkurat de med gummi er for store i str small :(
    Kan du ikke bare klippe de av nederst? Burde vel gå greit det siden det -nettopp - er av gummi? Ellers så har Professional Choice veldig gode heldekkende beinbelegg. Anbefaler det å bruke beinbelegg som går rundt hele foten til feltritt - siden hinderne er faste

Enig i heldekkende belegg.
    Har hørt folk være veldig fornøyde med disse fra Hööks:
    http://www.hooks.no/product.aspx?pro...sortOrder=DESC
    http://www.hooks.no/product.aspx?productid=610444

samt PC kopi koppene dems
    http://www.hooks.no/product.aspx?productid=610440

Ellers så er jo Professional Choice veldig gode, samt de som Lillestrøm Hest&Hund har, N.E.W og Dalmar. De er dog veldig mye dyrere enn hööks sine
    Link lillestrøm H&H

Kjersti & Verítas Aéquitas

"It's not how many times you get bucked off that counts, it's how many times you saddle back up."

Siter Opprinnelig skrevet av Iberica Vis innlegg
    Kan du ikke bare klippe de av nederst? Burde vel gå greit det siden det -nettopp - er av gummi? Ellers så har Professional Choice veldig gode heldekkende beinbelegg. Anbefaler det å bruke beinbelegg som går rundt hele foten til feltritt - siden hinderne er faste
    Jeg klippet av gummikoppene til en hest forde de var for lange, null stress det ja :)

Snuser rundt med Tapatalk på iPadda
    Traverbloggen- vårt nye liv sammen oppdateres stadig så ta gjerne turen innom :)

Takk for svar! De er ikke bare for store slik at jeg kan klippe dem av. De er alt for store rundt koden. Henger og slenger. Får sikkert 5 fingre mellom :(
    Takk, Calvintino, skal sjekke de ut

Ja kjøp sånne med skinne inni :)

Men gjør det noe om koppene blir våte? De ballistiske til bl.a PC er delvis av vanntett stoff. Jeg bruker de på bl.a tur, og der blir de jo våte. Er bare å skylle dem og henge dem til tørk. Har ikke hatt problemer med gnag av den grunn. Eneste negative med det er på min firgjenger som kan bli travaktig i tølten om koppene blir for tunge, men det er jo litt spesielt for min rase da :)

Skal kjøpe kopper fra classic equin eller PC tenkte jeg. Bare vet ikke hvilken str... Han har faktisk M i de koppene fra horseguard med saueskinn.. Hmm..

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Svar: 9
    Siste innlegg: 05-03-2011, 22:52
  2. Svar: 0
    Siste innlegg: 05-03-2011, 19:49
  3. Hvilke nettbutikker fører Prof. Choice-belegg?
    Av Anniken B i forumet Utstyr
    Svar: 6
    Siste innlegg: 07-04-2010, 18:57
  4. Hvilke belegg ?
    Av Harneshaug i forumet Utstyr
    Svar: 10
    Siste innlegg: 24-01-2010, 03:41
  5. Belegg til Feltritt
    Av Mayen i forumet Feltritt
    Svar: 33
    Siste innlegg: 30-12-2009, 11:26

Regler for innlegg