Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultater 11 til 18 av 18
    Tusen takk for alle kommentarene! Haha torhild! Størst fare for at jeg brekker foten UNDER oppholdet tenker jeg Bilder og film skal vi prøve å få til.
    Jeg har fått sengeplass i stabburet med eget kjøkken og bad. Hesten får egen boks med alt inkl. Bortsett fra kraftfor, men det klarer jeg fint å ta med.
    Tror ponni kommer til å digge dette, og håper ikke jeg blir altfor redd Men det skal nok gå bra
    Don't be lonely, get yourself a pony!

Det går nok så fint atte! Hvilken uke skal på kurs? Jeg har prøvd å finne informasjon (påmelding, pris etc) om det, men finner ikke noe

Pris vet jeg ikke, men her er et arrangement på face http://www.facebook.com/#!/events/331616690225924/

Her er facebook siden dems
    http://www.facebook.com/#!/pages/STA...g/253921693340

Jeg skal i uke 26, altså 24-29 juni. Forum-folk er hjertelig velkommen til å joine meg! Haha, så har jeg noen å skravle med
    Ser at det står at man må betale for overnatting pga at det er en "dagleir". Jeg må ikke betale, men jeg leste at overnatting i stabburet kunn kostet
    600 kr for uken. Syntes ikke det er ille! Hun som driver det Julianne Devold, virket kjempe koselig, så det er sikkert bare å sende henne en mail :)
    Don't be lonely, get yourself a pony!

Dølahest - så klart! jen86 sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2007
    Sted
    Molde
    Alder
    32
    Bilder
    1
    wow, så heldig du er!! Det blir sikkert kjempegøy! :)
    Ei merr e no ei merr, om ho går på to eller fire

heldiggrisen!!:) Har kjempelyst til å prøve feltritt :-D Forventer full rapport om hvordan feltritt var for en ''nybegynner'' :-D
    Sørg for at ordene dine alltid er myke og søte, bare i tilfelle du blir nødt til å svelge dem...

Ser at det koster 2900 for en uke! Ikke så ille det! Dette må jeg ta opp til vurdering!

Masse lykke til og gratulerer! Jeg har stått oppstallet på Eikeberg med mine hester i over tre år frem til vi kjøpte egen stall. Beste stallen på jord, utenom min egen da=D Har selv vært med på feltcamp der for mange år siden. Det va en fin uke og vi hadde det koselig på stabburet om kveldene=)
    Hvil i fred mine tre stjerner..

Anno Nittionio 22.09.2012 <'3
    Vivat 24.09.2011 <'3
    Night Effekt 16.06.2008 <'3

Oi, bra pris !
    If God made anything more awesome than a horse he kept it for himself.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Fikk en mail om at jeg hadde vunnet 1,000,000.00 euro
    Av Perle Lill i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 18
    Siste innlegg: 27-04-2007, 11:27

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg