Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 29
    og mine tre NV-barn :) Torhild sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Karmøy
    Alder
    40
    Bilder
    79

Kunne endt så galt....

Vi skulle ha en fin tur i marka i går, men så gikk det galt.
    Her må vi gå tett inntil denne trebroen, for på begge sider er det dyp myr. Jeg har ridd her i ørten år, og har aldri hatt et uhell, men denne hesten har aldri vært med hit, så hun ville ikke gå der, og jumpet ut til høyre. Og resultatet var at hun sank... Hun kavet et par ganger, men så la hun seg ned og gav opp liksom... Rytter og en annen rytter halte og drog og slo, men hun låg bare og stønnet. Hørtes ut som gråt på slutten. Etter mange telefoner fikk vi fatt i en fyr med beltegravemaskin som kunne hjelpe oss. Vi var mange kilometer opp i marka, så det tok tid for maskinen og klatre seg fram over myr og stein, og 20-30 meter kjørte han av beltet på ene siden. Da såg det svart ut... Men han brukte grabben som "krykke" og klarte å komme seg fram og redde hesten! To timer låg hun i vannet før hun var oppe på fast grunn igjen!! Og utrolig nok uten en skramme!!

Åherlighet så skummelt!!! Godt det endte bra!
    Hanne & Siljan Gutten. <3

Så godt dere fikk hjelp i tide!

Hjelp det så skummelt ut! Jeg har selv vært ute i myra oppi marka der, for mange år siden.. hesten sank ned til magen, men kom seg heldigvis opp for egen maskin!
    Jeg har verdens fineste hester!!!

Å jøsses, så skummelt! Bra det gikk fint!
    Christine og Besta sin hjemmeside:)

Hvil i fred, Sprite Girl<3 03.09.92-13.01.12

Sier det igjen - Fy fader!!

Hvil i fred mine engler - Sham & Handyman

http://www.hest.no/blogg/?bid=10655

1,5 fjording- avlastet Engla sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Gjøvik
    Alder
    34
    Skummelt! Enda bra det gikk godt!

Har vert med på dette et par ganger, og det er drit skummelt! Det skjedde også en gang når en hesten gikk på et beite på vinteren, så gikk den igjennom myren og når vi fant den så trodde vi ikke den skulle overleve. Men heldigvis gikk det bra med hesten og den klarte seg.

Godt det endte bra med dere. :)
    vi har komt langt, men vi skal lengre!

Å hjelp!! All ære til mannen med gravemaskinen som kom oppi der og reddet. Huff, stakkars hest - og dere. Min hest gikk en gang nei en mudderdam og ble sittende fast med mudder opp på sidene. Men jeg fikk brukket trær og einebærbusker nok til å lage en "matte" foran han som han kavet seg opp på og videre til fast grunn.

Uff, for en fæl opplevelse. Ikke minst når hesten ikke vil kjempe sjøl en gang :( Godt dere fikk en snill mann til å hjelpe dere tross at beltet hans ikke ville samarbeide. Godt med slike snille menn. Og godt at det gikk bra for dere!

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. hva MÅ man kunne for..
    Av Nybegynneren! i forumet Mellom himmel og jord
    Svar: 10
    Siste innlegg: 10-06-2010, 11:07
  2. Svar: 47
    Siste innlegg: 08-09-2009, 17:09
  3. Hva gjør du med hesten din etter endt trening?
    Av Sol i forumet Generell ridning/trening
    Svar: 48
    Siste innlegg: 06-08-2009, 10:00
  4. Hva bør en hest kunne?
    Av Fancypants i forumet Dressur
    Svar: 14
    Siste innlegg: 21-12-2008, 18:59

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg