Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 9 av 9

Stallplass i Grimstad?

Med gode bussforbindelser, utebane og evnt ridehall, godt miljø og turmuligheter.
    Noen?:)
    I knew when we collided, you're the one I have decided who's one of my kind

AGR eller Stall Nedenes

http://www.hestene.no/forum/showthre...ikt-Aust-Agder

husk å bruke denne så den holder seg oppdatert :)

Ellers er stall nedenes i arendal (rett over grensa), i grimstad er det stall på fjære, og en med hall og isiser ved E18 iallfall, som u-lokalkjent innflytter har jeg ikke heeelt oversikten, men borkus her inne drar jo rundt og verker og har sikkert god oversikt :)

Kanskje stall fjære?

Vi har en ledig plass der jeg har mine. Helt ny utegangsstall ved Bergemoen. Innegjerdet ridebane med sand, og svært gode turmuligheter.
    Vold og tvang begynner, der fornuft og kunnskap slutter...

Med unghest i fokus! StallNes sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2010
    Sted
    Grimstad
    Alder
    26
    *Drar opp*

Siden eg har akkurat flyttet ned og er nada kjent i området på noko som helst måte, så søker eg litt "lokal"hjelp.
    Er bosatt på Landvik (etter som eg har blitt fortalt) ikkje så all verdens langt vekke fra sentrum.
    Har vert å kikka litt på ein stallplass som ligger ca 10min unna her, men er åpen for fleire plasser.

Er det nokon her som kan hjelpe? Har blitt henvist til linken tidligere (antar eg), men deer igjen, forvirra og heilt ubrukelig når det kommer til geografi

Blogg
    Stall Nes & Nes Storm

I give you courage, than you can release your fears!

Er jo en stall tålig på Landvik (nedi en grop ved veien mot reddal), ser mye islandshest i nærheten av kirka når jeg kjører forbi, vet ikke hvor de kommer fra. Jeg har hest på liten stall i Reddal - supre turveier! Ved E18 ligger jo Grimstad Islandshestsenter kort vei fra sentrum, med hall. Er en stall (islandshester) på, æææ, hva heter det? Berge? Nærme sentrum iallfall, mellom kiwi og bunnpris liksom. Også er det jo travstall ikke langt fra felleskjøpet ved travbanen, og utegangsstall med fin bane ikke så langt fra fk mot landvik. Utover lillerore ellerhva det nå heter ligger ågreneset hvis jeg husker rett, aldri vært der, vet ikke om de leier ut plasser, mener å huske jeg så artikkel på hest.no ellerno, så knallfint ut!
    De jeg kommer på i farta :) Ja, og stall fjære er jo nevnt.
    Innflytter så ikke helt god på stedsnavna her :p

Med unghest i fokus! StallNes sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2010
    Sted
    Grimstad
    Alder
    26
    Siter Opprinnelig skrevet av zeldis Vis innlegg
    Er jo en stall tålig på Landvik (nedi en grop ved veien mot reddal), ser mye islandshest i nærheten av kirka når jeg kjører forbi, vet ikke hvor de kommer fra. Jeg har hest på liten stall i Reddal - supre turveier! Ved E18 ligger jo Grimstad Islandshestsenter kort vei fra sentrum, med hall. Er en stall (islandshester) på, æææ, hva heter det? Berge? Nærme sentrum iallfall, mellom kiwi og bunnpris liksom. Også er det jo travstall ikke langt fra felleskjøpet ved travbanen, og utegangsstall med fin bane ikke så langt fra fk mot landvik. Utover lillerore ellerhva det nå heter ligger ågreneset hvis jeg husker rett, aldri vært der, vet ikke om de leier ut plasser, mener å huske jeg så artikkel på hest.no ellerno, så knallfint ut!
    De jeg kommer på i farta :) Ja, og stall fjære er jo nevnt.
    Innflytter så ikke helt god på stedsnavna her :p
    Takk for svar, nok ein gong hehehe!
    Ja, har sitt det har vert litt div hester ute å traska langs veien her og mot fk/Statoil-retningen, men føle liksom det er så "feil" å bare kjøre innom å spør om sånt (jaaa, er litt merkelig av meg) Du har ingen navn eller nummer for disse stedene? Hadde vert så greit å hatt stall i tilnærma *gå/sykkelavstand*

Blogg
    Stall Nes & Nes Storm

I give you courage, than you can release your fears!

Berit Kristine her står jo på den ene stallen jeg nevnte, ellers har jeg dårlig med kontaktinfo, har ikke bodd her så mange år. Jeg har kjørt inn på tunet til folk og spurt etter stallplass flere ganger jeg, bare truffet hyggelige folk Flere av stedene har jo ligget på finn, hvis du finner et vis å søke på utgåtte annonser der kanskje?

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Sykepleien i Bergen, Stavanger, Krsand/Grimstad?
    Av Kine&Bones i forumet Jobb/utdanning
    Svar: 14
    Siste innlegg: 12-03-2012, 05:34
  2. Noen som skal til Grimstad og se NM i distanse?
    Av Bente & Etanec i forumet Distanseridning
    Svar: 18
    Siste innlegg: 07-08-2011, 14:14
  3. stallplass
    Av Fanta i forumet Diverse
    Svar: 0
    Siste innlegg: 01-08-2010, 14:28
  4. Arendal og Grimstad Rideklubb
    Av zeldis i forumet Rideleir/rideskole
    Svar: 0
    Siste innlegg: 12-08-2008, 15:24
  5. Hvem skal på salgsvisninga i Grimstad?
    Av Hårek i forumet Islandshest
    Svar: 3
    Siste innlegg: 31-05-2007, 18:33

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg