Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultater 11 til 12 av 12

Hester som ikke forstår Eller

Jeg tror skjønte poenget, og jeg synes det faktisk var en ganske god ide, nå har aldri det skjedd med meg at tropene mine fra en by som blir overtatt er et annet sted mens byen blir overtatt, så jeg vet ikke hva som skjer vanligvis, men sånn som jeg skjønte ideen din ville du at hvis troppene fra en by var ute fra byen mens byen ble overtatt kom de automatisk tilbake og angrep og prøvde å ta byen tilbake? eller?

Siter Opprinnelig skrevet av Cheyenne Vis innlegg
    Jeg tror skjønte poenget, og jeg synes det faktisk var en ganske god ide, nå har aldri det skjedd med meg at tropene mine fra en by som blir overtatt er et annet sted mens byen blir overtatt, så jeg vet ikke hva som skjer vanligvis, men sånn som jeg skjønte ideen din ville du at hvis troppene fra en by var ute fra byen mens byen ble overtatt kom de automatisk tilbake og angrep og prøvde å ta byen tilbake? eller?
    Jaha, enda et "hæ"-øyeblikk for min del!

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. UIA eller NTNU? Hest eller ikke? Studere Norsk? HJELP
    Av Kine&Bones i forumet Jobb/utdanning
    Svar: 1
    Siste innlegg: 18-11-2010, 22:28
  2. -Og enkelte forstår ikke hvorfor de har halt hest???
    Av Birre i forumet Hestens stell og helse
    Svar: 44
    Siste innlegg: 09-10-2008, 15:41
  3. Hvite hester - mobbeoffer eller ikke?
    Av Silje og Tindra i forumet Hestepsykologi og atferd
    Svar: 36
    Siste innlegg: 13-04-2008, 20:28

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg

Server down for maintenance