Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 4 FørstFørst 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 38
    Jeg har Footsaver stigbøylene ( http://www.horze.no/Stigb%C3%B8yle-%...&cgid=stirrups ) på spangsalen og vanlige messingstigbøyler på dressursaalen. Har Intec leddede stigbøyler som skal på spangsalen, da jeg sliter med vonde knær. Fornøyd med footsaver stigbøylene

Jeg har Sprenger Bow Balance, fordi jeg merkelig nok ikke er komfortabel med å ri med stigbøyler uten demping/ledd. Men må ærlig innrømme at jeg ikke har klart å kjenne merkbar forskjell mellom BB'ene og Alpha Horse sine billige leddete som jeg også har liggende..

Siter Opprinnelig skrevet av Maria Vis innlegg
    Skjønner ikke helt hvordan stigbøyler med strikk kan gi mindre støtte på ankler og bein? Støtter dere foten opp mot utsiden av stigbøylen da, og så blir det ubehagelig fordi ingenting tar imot?
    Disse med strikk blir jo skråstilte når man tar foten inni, noe ikke islandsstigbøyler gjør, for de er helt plane. Jeg har dessuten feilstilling på beina, så det kan sikkert også ha noe med saken å gjøre.

Selv bruker jeg strikk, men husker fremdeles jeg hang etter en hest når jeg var på rideskolen (som forøvrig hadde stigbøyler med strikk.) De er jo ikke spesielt pene heller, så jeg skal snart gå til innkjøp av nye som ikke er så altfor dyre, haha.
    So many times riders attribute bad character to horses having a habit of rebellion, when often it is caused by starting certain work without sufficient preparation.
    Nuño Oliveira
    Bloggen vår!

Brukar ledda stigbøylar :)
    linndi&tanja <3 go'jentene

Til dere som bruker leddede; bilder og prisklasse?
    So many times riders attribute bad character to horses having a habit of rebellion, when often it is caused by starting certain work without sufficient preparation.
    Nuño Oliveira
    Bloggen vår!

Bruker safestyle bøyler, de har hullene plassert slik som islandsbøyler og er helt åpne på siden. Synes også de er kjempefine:). Har også mange andre typer sikkerhetsbøyler, men liker safestyle best.

http://www.safestyle.nl/index.php?lang=en

kronisk lakenskrekk Gudhild sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2007
    Sted
    Toten
    Alder
    30
    Ot:vet dere merke på stigbøylene som ikke har låst seg ut? Mine stubben har alltid låst seg ut event. Strikken har røket. De billige har ikke gjort det. Har heldigvis hest som stopper, så det gikk bra. Grunnen til at jeg spør er at jeg har en teori om at de billige vider seg ut etter mange oppstignger og strikken blir dermed for stram.

Jeg har sikkerhetsstigbøyler fra Mountain Horse

Synes disse er MYE penere enn f.eks. de med strikk. De kan jeg ikke fordra!

Tur kompiser Tone sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Bodø
    Alder
    39
    Bilder
    24
    Jeg har Sprenger sine, både Bow Balance og System 4. Hjelper godt på kne og ankel
    Ingen fester
    Ingen fritid
    Ingen framtid?

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Sikkerhetsstigbøyler.
    Av Reaper i forumet Utstyr
    Svar: 66
    Siste innlegg: 01-05-2013, 09:20
  2. Sikkerhetsstigbøyler - western
    Av Fjellhuldra i forumet Westernridning
    Svar: 2
    Siste innlegg: 03-05-2009, 16:31
  3. Sikkerhetsstigbøyler og joggesko.
    Av Elis&Merita i forumet Utstyr
    Svar: 16