Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 4 1 2 3 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 38

Sikkerhetsstigbøyler

Vet ikke om det er en slik tråd her fra før av, men jeg starter en allikevel.
    Bruker du sikkerhetsstigbøyler og isåfall, hvilken type? Hva er din begrunnelse for at du ikke bruker det?
    Gogo folks!
    So many times riders attribute bad character to horses having a habit of rebellion, when often it is caused by starting certain work without sufficient preparation.
    Nuño Oliveira
    Bloggen vår!

Bruker islandsstigbøyler, som er vridd på siden. Funker som sikkerhetsstigbøyler og ser mye bedre ut enn sånne stygge med strikk :)
    Har visst forsvunnet til www.equiforum.net :)

Bruker ikke selv, men skal kjøpe "bur" til jenta mi. Slike som dette: http://www.hooks.no/product.aspx?pro...sortOrder=DESC

Små barn har lett for at foten kommer for langt inn i stigbøylen, og da er disse geniale slik at foten ikke kan skli gjennom. ::

kronisk lakenskrekk Gudhild sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2007
    Sted
    Toten
    Alder
    29
    Selvsagt bruker jeg sikkerhet-stigbøyler. Har både med strikk, sånne bøyler som muligens heter islandshest-stigbøyler og tapaderos til westernsalen.

Edit for å si at jeg også har sånne bur:)

Jeg rir med stigbøyler med strikk. Har alltid gjort det, føler meg ikke like trygg i vanlige, også liker jeg det bedre enn slike svingete ol.

Jeg bruker de med strikk, men synes ikke at de er spesielt gode, så det blir nok nye med tida. Har også islandsstigbøyler, men føler meg ikke trygg nok med dem.

Tibia
    Guest
    Bruker leddet stigbøyle med Mountain horse antiskli gummi.

Bruker sånne med bue på utsiden.
    For enkelte fòrryttere krevde det litt opplæring for å få dem til å ha buen på utsiden - OG sette dem på riktig side når de hadde pussa utstyr.

Bruker bur. Stoler ikke på vanlige sikkerhetsstigbøyler.

(Rideteknisk dårlig, men var det bildet jeg fant som viste stigbøylene best)

OT, men for en nydelig hest

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Sikkerhetsstigbøyler.
    Av Reaper i forumet Utstyr
    Svar: 66
    Siste innlegg: 01-05-2013, 09:20
  2. Sikkerhetsstigbøyler - western
    Av Fjellhuldra i forumet Westernridning
    Svar: 2
    Siste innlegg: 03-05-2009, 16:31
  3. Sikkerhetsstigbøyler og joggesko.
    Av Elis&Merita i forumet Utstyr
    Svar: 16