Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 7 av 7

Julekonkurranse!

Hei alle sammen!

Vi nærmer oss 1 søndag i advent og juleukene frem til julaften. I den forbindelse synes vi det er på sin plass med en julekonkurranse som dere alle kan delta i.

Denne gangen ønsker vi oss tegninger/bilder dere lager selv hvor temaet selvsagt er jul og hest. Bildet kan dere tegne for hånd, dere kan male, eller kanskje dere tar dere en tur ut og knipser et flott bilde. kanskje dere også tar noe her og tar noe der og smelter sammen i et fotoredigeringsprogram.

Vi vet vi har MANGE dyktige og kreative medlemmer i alle aldre på forumet og vi vil at dere alle som ønsker det skal kunne være med i konkurransen! Bildene dere sender inn skal selvsagt være deres egne.

1 søndag i advent, (27 november), samler vi bidragene som er kommet inn. Vi legger til en poll slik at dere kan stemme frem to finalister. Dette vil vi gjøre hver søndag i advent frem til julaften. På julaften vil administratorene og jeg velge en vinner som vi kunngjør på julaften.

Dette vil si at dere har frem til 18 desember på dere til å komme med bidrag til konkurransen. Om du ikke rekker det 1 søndag i advent så har du fortsatt god tid. Totalt vil dere stemme frem 8 finalister. Vinner får et gavekort på hestebutikk.

Spørsmål til konkurransen kan dere poste her i denne tråden. Bidragene postes i egen tråd som blir lagt ut.

Lykke til alle sammen! Må vi få inn mange flotte bidrag fra dere kreative og dyktige medlemmer!

Sist endret av Birre : 16-11-2011 kl 21:11

Harneshaug
    Guest
    Å så kjekt!! Dette skal jeg tipse Sunniva om :)

Det er mange flinke fotografer/tegnere her!!!

Kom igjen folkens! Det er 1 søndag i advent om kun 4 dager og vi har til nå kun fått inn 3 bidrag til julekonkurransen. Det vanker selvsagt en overraskelse/premie til vinneren som vi kunngjør på julaften!

Åh, jeg skal være med! Må bare få tatt biler i dagslys først ^^ Skal da klare det før fristen går ut :)
    Har folatt åstedet for grønnere enger... Eller noe sånt. Jeg er i hvert fall ikke pålogget lengre.

Da har vi trukket frem 8 finalister i julekonkurransen vår! Finalistene og bildene er:

Anita&Svarten

Bitten&Betty

Anne-Lise

Anne-Lise

Issa

Takr91

Felice

Ennovy

Vi gratulerer alle finalistene så mye og vi annonserer vinneren av julekonkurransen på julaften!

Veldig vakkert bilde, liker,
    hestene.no

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg

Server down for maintenance