Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 7 av 7

Rambo duo eller Rhino Plus?

Jeg kjøpte nye Amigo Bravo m/ liner til ponni, MEN Amigo passet ikke på ham, så da er det ny vurdering, Rambo Duo eller Rhino Plus. Begge har jo liner-system, avtagbar hals, men det er noen lapper i forskjell i pris på dem ser jeg.

Noen med erfaring på disse?

På hvilken måte passet det ikke? Det sies at Amigo og Rambo er like hverandre i passform, men at Rhino er litt annerledes i bogen. Troooor det var at den er litt smalere foran, men ikke helt sikker, har bare erfaring med Amigo og Rambo, syns de er veldig like, Rambo er kanskje littegranne romsligere, men det gjør ingenting fordi dekkenet ligger i ro selv om fronten ikke er helt inntil bringen foran (fiiine dekkenet)

Jeg har prøvd masse HW på min og alt passer bare str er rett. Han bruker 140 og har både Amigo medium, Rhino(wug turnout heavy) og Rambo (insulator) i den str, har også prøvd Rambo Jumbo stable i 140 og noen andre i 140. Som sagt ingen forskjell til min. 145 er ALT for stort uansett type forøvrig.

Men jeg har også hørt at Rhino er trangere enn de andre, altså uten at jeg har erfart dette selv.

Suser rundt med Tapatalk på iPad
    Traverbloggen- vårt nye liv sammen oppdateres stadig så ta gjerne turen innom :)

Hmm, Amigoen var rett og slett gedigen i fronten, og kjempelangt (gikk ned til knærne). Har samme størrelse i alle HW dekken, og både Rhino Stable og Rambo Stable sitter som ett skudd. Har også hørt at Rhino er trangere i bogen, men det har nok bare med skjæringen å gjøre på wug`en har jeg tenkt, men jeg har jo Rhino Wug, og Rambo Rug, uten at jeg merker den store forskjellen.

Jeg har funnet Rhino Plus til 117£ og Rambo duo til 259£. Det er jo en liten forskjell, så er så usikker på om duo`en er "verdt" de ekstra kronene, når begge dekkena er like mtp liner/avtagbar hals..

Jeg kjøper ikke Rambo pga prisen (om jeg ikke finner det jeg vil ha, brukt) så da hadde jeg kjøpt Rhino ja

Suser rundt med Tapatalk på iPad
    Traverbloggen- vårt nye liv sammen oppdateres stadig så ta gjerne turen innom :)

Hvis ikke du har problemer med dekkendrepere kan du jo fint velge Rhino :)

Jeg bruker også HW, og både Amigo og Rhino sitter som støpt på mine. Rhino har jeg brukt på hester med ulik fasong, og det har ligget like bra på alle.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Rambo eller stormcheeta?
    Av Nimbus i forumet Utstyr
    Svar: 6
    Siste innlegg: 28-08-2010, 21:22
  2. HW: Hva er forskjell på Rambo og Rhino?
    Av EvaV i forumet Utstyr
    Svar: 26
    Siste innlegg: 03-10-2009, 16:11
  3. Svar: 12
    Siste innlegg: 06-10-2008, 15:03
  4. Horseware Rhino Wug eller Plus?
    Av TinaL i forumet Utstyr
    Svar: 5
    Siste innlegg: 13-02-2008, 15:26

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder