Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 8 av 8 FørstFørst ... 6 7 8
Viser resultater 71 til 80 av 80
    har råsa reflekskopper, råsa beinreflekser til alle fire pluss råsa refleksfortøy, dekken og vest og vi syns!!

bruker også feste masse reflekser bak, på siden og draga på vogna i tilegg hvis jeg kjører
    Sist endret av Lille Kylling : 19-12-2011 kl 11:36
    En liten gul bulldoser & en stor brun prins... <3

Bruker alltid refleksvest og fortøy. Om jeg finner beinreflekser og lendedekkenet bruker jeg det også, men det virker som det har bein å gå på for det ligger aldri der det skal ;p
    Ønsker meg veldig en refleksjakke da!

Hvis det er veldig mørkt har jeg vel på det meste, fortøy (eller hva det heter), dekken, refleksvest - eh ja det er det :p Har slike til bena også, men de sitter ikke noe godt. Rir som oftest med andre i mørket så da er vi godt synlige. Rir også med vest og fortøy om det begynner å mørkne eller om det er tåke :)
    Karine & Bøggvir fra Nyberg
    Blogg på hest.no

Her er det mørkt og bilene kommer fort. Jeg rir med refleksdekken (det til Horze som går hele veien rundt), alle beina+ kopper på frambeina evt også grime om vi leier. Vest på meg og hodelykt på hjelmen (også med refleks). Har også delt inn i farge; orange til hesten, gul til rytter.

AK's Parnet

har blitt mamma <3 irenee sin avatar
    Ble medlem
    May 2009
    Sted
    Mo i Rana
    Alder
    34
    Bilder
    6
    Drar opp denne jeg, noen som husker hvor man får kjøpt slike overtrekksgamasjer med refleks? Sånne poser til å ha utenpå belegg?
    zinka mii<3 og Baronen hjemme igjen

Husk: En ridder i skinnende rustning kan fort vise seg å være en idiot i aluminiumsfolie.. :P

Rir med det som ligger lett tilgjengelig i stallen, men alltid refleksvest, reflekshansker, stort sett refleksfortøy og/eller beinreflekser. Bruker også hodelykt, som synes lenge før refleksen. Når jeg veit det er mye biler ute, og veldig mørkt/dårlig sikt, bruker jeg også refleksdekken fra Horze, det oransje som går hele vegen rundt :)

Elise og Boði fra Rugli
    Bloggen vår

Barfottrimmer Borkus sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2007
    Sted
    Grimstad
    Alder
    30
    Bilder
    5
    Skal jeg i nærheten av vei så er vi godt utrustet med reflekser, uansett om det er dagslys, mørkt eller gatelys.
    Bruker refleksjakke/vest, på hjelmen, som regel på buksa også. Hesten har på alle fire bein + kopper, refleksdekken, brøste, på hodelaget og på stigbøylene. Om jeg er i vogn så har hesten på det samme (jeg også), men vogna er også godt utrustet med reflekser bak og på sidene.

Blir veldig irritert over hvor ofte jeg møter på hester uten refleks, ja- de går under gatelys, men jeg ser de fortsatt ikke før jeg omtrent er oppå de.. Tenk at folk er villige til å risikere liv og helse på seg selv og sin dyrebare hest? Og tenk på hvor grusomt det vil bli for meg om jeg kjører på noen og må leve med det resten av livet?!
    Nei, makan til uansvarlige og egoistiske mennesker! Og det er skremmende mange av disse, jeg møter på minst èn hest hver dag som er uten reflekser, og jeg ser de mye senere enn jeg burde selv om de er rett under en gatelykt :(

Refleksdekken, vest, fortøy, beinbånd, og kopper :)
    "Shower me not with jewels so rare; give me instead a diamond with hair!"

Bruker beinrefleks (og noen ganger reflekskopper) på hesten, og refleksvest på meg selv:)

Jeg pleier å bruke refleksvest selv og beinrefleks på hesten (brukte fortøy men det har blitt ødelagt..) :) Nå på vinteren pleier jeg også å slenge på et refleksdekken.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Hvilke boots bruker du ?
    Av Bea i forumet Westernridning
    Svar: 4
    Siste innlegg: 08-03-2011, 17:47
  2. Hvilke reflekser?
    Av Lilleiile i forumet Sikkerhet
    Svar: 80
    Siste innlegg: 31-10-2010, 21:08
  3. Hvilke bitt bruker du ?
    Av MarlenEmilie i forumet Utstyr
    Svar: 58