Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 20 FørstFørst 1 2 3 4 5 13 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 193
    Har søkt jeg å :)
    "Easy to love and hard to keep, Love to dance on the wild side, i am only as good as i got too be, that don`t make me a bad girl, so don`t you scar my ressomai"

Har sånn delvis bestemt meg nå, etter anbefaling fra flere, tror jeg kommer til å gå! Skal dere gå ridning eller trener?

Bra!

Jeg skal gå trener for å få mest mulig utbytte av det siden jeg allerede har vært på folkehøgskole et år. Jeg kjenner fire stk som går der nå, men jeg har ikke fått pratet sånn kjempemye med de, tror de er ganske opptatte! På trenerakademiet iallefall har de ernæring og fysiologi/antamoni og sånt (på mennesket), kjempespennede! Så bytter de litt på å undervise hverandre.

Siter Opprinnelig skrevet av Guuroo Vis innlegg
    Bra!

Jeg skal gå trener for å få mest mulig utbytte av det siden jeg allerede har vært på folkehøgskole et år. Jeg kjenner fire stk som går der nå, men jeg har ikke fått pratet sånn kjempemye med de, tror de er ganske opptatte! På trenerakademiet iallefall har de ernæring og fysiologi/antamoni og sånt (på mennesket), kjempespennede! Så bytter de litt på å undervise hverandre.
    Da sees vi om 277 dager

Kom inn jeg å Å skal da gå trener
    "Easy to love and hard to keep, Love to dance on the wild side, i am only as good as i got too be, that don`t make me a bad girl, so don`t you scar my ressomai"

Noen av dere som vet hvilke hester dere tar med? :)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg