Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 20 FørstFørst 1 2 3 4 12 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 193
    Må man ta med egen hest da ?
    "Easy to love and hard to keep, Love to dance on the wild side, i am only as good as i got too be, that don`t make me a bad girl, so don`t you scar my ressomai"

Siter Opprinnelig skrevet av Narilla Vis innlegg
    Må man ta med egen hest da ?
    lurer på det samme...
    Sist endret av LiseK : 21-11-2011 kl 16:01

Ja, det må man vel.

Man må ta med egen hest! Eller kjøpe hest når man kommer dit, eller i det minste ha egen hest til disposisjon.
    Jeg sendte de bare mail jeg når jeg ikke kunne ta plassen min. Var helt i orden. Fikk brev akkurat nå om at jeg kom inn! JIPPI

Jeg kom også inn!!

Kult, skal du gå? :-D

Halla! Så kult, to som har kommet inn? Jeg skal også gå der 2012/2013 :) Hva jeg gjør med hest er enda usikkert, men finner nok en hest å ha på helfòr å ta med meg :)

Noen som har noen tips/råd/erfaringer med skolen?

287 dager til skolestart, TJOHEIII

Siter Opprinnelig skrevet av Guuroo Vis innlegg
    Kult, skal du gå? :-D
    Må tenke meg litt om, men jeg tror det! :)

Good! Jeg satser veldig på det, selv om jeg egentlig har kommet i gang med studier. Men det er jo lenge til, så mye kan jo skje før den tid. Jeg kjenner fem til som skal gå/har søkt, vet ikke om alle har kommet inn da, men. Jeg har heller ikke hest siden jeg solgte hesten min i sommer. Men det løser seg nok

Ja, jeg må tenke litt på det fordi jeg egentlig ikke hadde tenkt til p gå et år på folkehøyskole, men dette har jeg veldig lyst til. Tar isf med hesten (avataren) :)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg