Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 8 av 8

Lage Bling-pannereimer?

Noen som vet om det finnes utstyr til å gjøre dette? Hvordan gjøre det?
    Lurt litt på å kjøpe svart pannereim og lage til noe til ponnilura, men vet ikke hvordan det bør gjøres for å får det til å være holdbart?
    Bilen har ennå langt fra fortrengt hesten. Har du noensinne sett et minnesmerke av en mann i bil?

Jeg har en plan om å lage :) Jeg skal sy læret selv, og sy fast swarovskistener. Har funnet det jeg skal ha på av bling på ebay. og GUD jeg strevde for å finne søkeord. De "riktige" var swarovski sliders og swarovski mountees eller mounted. Man kan også søke på swarovski pluss fargen, som f.eks swarovski siam.

Jeg hadde _ikke_ tenkt å lime det på nemlig, for da kommer de til å falle av etter hvert som læret bøyes på. Både mountees og sliders har to hull på baksiden, slik at man kan tre dem på som perler på en snor. Når man har remsene ferdig legger dem mot læret, og hefter dem på med tversadgående tråder (over trådene på langs). Som en .. vev? Litt dårlig forklart, men håper du skjønner det når du ser på ebay hvilke bling jeg snakker om. TROR dette er den beste måten å gjøre det på.
    Har folatt åstedet for grønnere enger... Eller noe sånt. Jeg er i hvert fall ikke pålogget lengre.

Dummy see, dummy do. mallilen sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Brandval
    Alder
    38
    Dette kan da kanskje være en nyttig link: http://www.delfinasaddlery.com/Browb...-Belt-p95.html

noen som vet hva de ovale "metall"delene heter? har leitet meg sprøøøø etter dem!

Kjersti & Verítas Aéquitas

"It's not how many times you get bucked off that counts, it's how many times you saddle back up."

Oh...! Takk Mallilen!
    Noen annet sted man får tak i pannebånd med den forsenkingen i?
    Bilen har ennå langt fra fortrengt hesten. Har du noensinne sett et minnesmerke av en mann i bil?

Hvis du skal ha svarte, så kan du jo kjøpe denne pakken?

Kjersti & Verítas Aéquitas

"It's not how many times you get bucked off that counts, it's how many times you saddle back up."

Dummy see, dummy do. mallilen sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Brandval
    Alder
    38
    Greit å få med seg at den prisen er pr stykk og ikke for hele pakka. Skal man ha 10stk koster det rundt 170 dollar...

Så på dem :)

De hadde bare rette da... så er ikke innholdet i pakken som på bildet. Er pr stk også velger man str og modell. Sendte mail og spurte om ca frakt.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. Svar: 11
    Siste innlegg: 22-06-2008, 13:28
  2. Bling bling på hjelm
    Av Roxira i forumet Utstyr
    Svar: 20
    Siste innlegg: 26-02-2008, 15:11
  3. Hvem setter på bling-bling på hjelmer?
    Av Itago i forumet Utstyr
    Svar: 31
    Siste innlegg: 15-10-2007, 22:24

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg