Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 4 av 4

Kjøp og salg av sal - hjelp!

Sitter nå med to aktuelle saler (som befinner seg i sverige) til gampen min som kan passe. Har imidlertid kun kjøpt den ene pr. dags dato, og kjører lang vei for å få hentet den i sverige.

I den forbindelse lurer jeg på om jeg skulle slått til på den andre salen og, når jeg først drar til sverige. Da får jeg prøvd begge salene, og kan plukke ut den som passer best. Begge salene er høvelig "dyre" bruktsaler, og jeg er livredd for å ikke få solgt den som ikke passer best. Eventuelt passer ingen og jeg må selge begge.

Noen som vet hvordan brukt-markedet for litt dyrere saler er for tiden? Jeg klarer altså ikke å bestemme meg! :-/ Salene er forresten av merket albion og morris & nolan, korte saler med breeed bomvidde, sprangmodell. Dersom det kan være grei in-put for om de er lett omsettelig

Jeg har ikke hatt problemer med å selge vanlige saler. Så lenge prisen er fornuftig tror jeg også folk ser på kvalitet. Lykke til med avgjørelsen.

Hm, vel, nå har jeg ikke solgt sal i det siste, men har et liiite inntrykk av at markedet er litt trått for tiden. Mulig det har tatt seg opp men... Se litt på finn.no, hvor gamle annonsene som står der er :)

Også kan du kanskje tegne av hestens rygg på en papplate vhja av en sånn bøyelig linjal (bak skuldrene og langs ryggraden), så vet du jo om salen er helt off eller ikke i størrelse... :)
    Har folatt åstedet for grønnere enger... Eller noe sånt. Jeg er i hvert fall ikke pålogget lengre.

Begge salene har gode forutsetninger mtp passformen til gampen min. Æsj altså, jeg blir så usikker på om jeg bare skal slå til på den andre salen og. Så får jeg testet begge, og kan ta den som er best til hesten og som passer meg. Litt surt bare, og kanskje bli sittende inne med en høvelig dyr sal som jeg ikke får solgt. Og eventuelt surt og kjøre den lange veien for å hente en sal som kanskje ikke passer optimalt.

Kanskje jeg heller bare kjøper meg en gyngehest?

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg