Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 5 FørstFørst 1 2 3 4 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 49

Tråd: Showklaer

Brunt og gull som i den pâ forsiden her : http://www.americanhoneyshowshirts.com/About-Us.html
    Tror du om det ? :p
    If God made anything more awesome than a horse he kept it for himself.

Siter Opprinnelig skrevet av Ennovy Vis innlegg
    Låne en kostyme fra noen som driver rytmisk sportsgymnastikk? Evt. se i kostymelageret til "Skal vi Danse"? Sorry altså, jeg kunne bare ikke dy meg!

Edit for å si at jeg personlig synes at dersom man skal ikle seg kors eller korslignende greier, så bør det også bety noe for en. Synes lite om å kle seg i ting man ikke står for liksom, det være seg smykker eller klær kjøpt på en sjappe i utlandet liksom.
    Er forovrig enig i det med kors, men ja litt fristende nâr den ellers er fin

Siter Opprinnelig skrevet av Bea Vis innlegg
    Brunt og gull som i den pâ forsiden her : http://www.americanhoneyshowshirts.com/About-Us.html
    Tror du om det ? :p
    Det tror jeg blir knallfin kombinasjon mot hesten din.

Veldig fin brunfarge på den du linker til sist der. Men når du skal ha brunt i klærne må du vel også se på hvilken farge det er på salen? Så ikke det blir kræsj? Eller er ikke det så farlig? :P
    Når man har sånn fin palominopånnis så ser jeg ikke helt vitsen med å synes ved hjelp av klærne, men det er jo mye mer creme på quarter enn på ridehestraser så man er vel ikke såå synlig i western med palominohest

Det er ikke mange palominoer, spesielt ikke i Europa sâ man skiller seg nok litt ut kanskje, sal/hodelag vil vaere lyst laer ( det er det som er in nâ i showsammenheng :p Fôr i tiden var det môrkt laer)

Bâde utstyr og klaer fôlger spesielle trender, men feks i Norge er ikke dette sâ fremtredende der ser du det meste blir brukt egentlig. Det blir mer og mer vanlig bruke kun en ensfarget skjorte med et skjerf i halsen, menn bruker som regel alltid dette.

Kjenner at det er too much for meg med disse skjortene. Eller, mange av dem heter det.
    Minner om turndraktene jeg så på i katalogen når jeg venta på jentungen sist uke. Og da er i grunnen den største forskjellen at skjortene det linkes til her er 10 ganger mer flashy.... og de sitter løsere enn turndraktene :p

Personlig liker jeg det enkelt. Tror brun-nyanser med litt bling kan være kjempefint til din lyse lekkerbisk. Men nå er jeg litt treig ellers i klesveien også. :p Jeg synes for mye dall gjør hele ekvipasjen rotete. Synes ofte menn kler seg bedre enn kvinner, de få begrensa gangene jeg har fått med meg western ekvipasjer.

Og FY for en pris på noen av dem! Det er ikke billigere å få laget en til deg, akkurat som du vil ha den da?
    Bilen har ennå langt fra fortrengt hesten. Har du noensinne sett et minnesmerke av en mann i bil?

Siter Opprinnelig skrevet av Bea Vis innlegg
    Det er ikke mange palominoer, spesielt ikke i Europa sâ man skiller seg nok litt ut kanskje, sal/hodelag vil vaere lyst laer ( det er det som er in nâ i showsammenheng :p Fôr i tiden var det môrkt laer)

Bâde utstyr og klaer fôlger spesielle trender, men feks i Norge er ikke dette sâ fremtredende der ser du det meste blir brukt egentlig. Det blir mer og mer vanlig bruke kun en ensfarget skjorte med et skjerf i halsen, menn bruker som regel alltid dette.
    Jo det er egentlig en god del palominoer:) Men mulig det ikke er så mange i Pleasure utgave :P
    Den brune skjorta var fin.
    Hun jeg hadde hesten hos har ganske mange kjempe fine pleasure skjorter. Spesielt en som er veldig blingbling lilla og svart. Men vet bare at hun kjøpte den i tyskland.

Egentlig er jeg glad det kommer litt mer bling bling til jenter i Reining også for jeg vil også ha..( ikke så mye som det linkes til her da men)
    Reining er livet :)
    http://chwyo.wordpress.com/

Line Christine
    Guest
    Du har jo lånt klær av meg før, du, Janne. Hehe.. Så da kjenner du jo til ihvertfall etpar av toppene mine.

Jeg har funnet noen skjorter på eBay som jeg liker, og har også kjøpt etpar fra Tobys Western Wear der. Veldig mye for pengene!
    Har denne og en til som jeg har kjøpt der.

Julegaven til stalljenta er i boks alt derfra.
    Ellers har jeg "pådratt meg" etpar brukte slinkys, showmanship-skjorter og jakker fra eBay opp igjennom. Helt greit, og passer mitt budsjett.
    eBay er mitt førstevalg når det kommer til utstyrskjøp, både pga pris og utvalg.
    Når skjorta koster mere enn salen, så blir det helt sprøtt i mitt hode.
    Sist endret av Line Christine : 31-08-2011 kl 09:39 Årsak: Lagt til bilde.

Er mye fint pâ ebay ja, trâler der ofte

Dette er Lines skjorte og Lines teppe

( Jeg hadde Heffalompens sorte hatt til :p )

Siter Opprinnelig skrevet av Reiner Vis innlegg
    Jo det er egentlig en god del palominoer:) Men mulig det ikke er så mange i Pleasure utgave :P
    Den brune skjorta var fin.
    Hun jeg hadde hesten hos har ganske mange kjempe fine pleasure skjorter. Spesielt en som er veldig blingbling lilla og svart. Men vet bare at hun kjøpte den i tyskland.

Egentlig er jeg glad det kommer litt mer bling bling til jenter i Reining også for jeg vil også ha..( ikke så mye som det linkes til her da men)
    Vet det er en del palomino reinere men generelt er det nok maaange fler av reiningavlede hester enn pleasure. Jeg fant to i europa ( palomino pleasure) og de var da veldig overpriset pga fargen og kun en av de var fôdt i Europa.
    Jeg synes det var en utfordring i det hele tatt finne pleasureavlede hester sâ der kan man ikke vaere kresen pâ farge. Ogsâ i USA var det en utfordring finne palomino pleasureavled hest ( som var bra iallefall og ikke en merkelig halter avlet ting) og jeg hadde egentlig gitt opp finne palomino. Alle jeg snakket med sa at om jeg skulle ha palo mâtte jeg gâ til oppdretteren til Tiffany.

Jeg vet ikke om det er noe bonus ha palomino ( eller andre kremfarger) i en pleasureklasse da alle har forskjellig smak, ikke alle liker palomino sâ det blir jo en preferanse ( for dommer). Viktigste er vel at alt ser pent og rent ut og et godt helhets inntrykk.

Synes ogsâ det er fint med bling i reining, synes det er morsomt se nâr noen har litt ekstra der, er jo sâ mye ruteskjorter..

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg