Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 5 av 5 FørstFørst ... 3 4 5
Viser resultater 41 til 49 av 49

Tråd: Showklaer

Forovrig enig i at svart er penest i suede. Jeg kjopte de glatte hvite chapsene boer matche halen og manen til Tiffany ganske bra, mangler bare en lys hatt naa !
    If God made anything more awesome than a horse he kept it for himself.

Ja jeg vil også ha de pad'ene.. Hadde jeg hatt masse penger hadde rods blitt veldig glad :)
    Reining er livet :)
    http://chwyo.wordpress.com/

Line Christine
    Guest
    Damer i min alder bør vel holde seg til de klare fargene, så babyrosa og syrin utgår dessverre da.. *snufs*
    Men det er masse lekkert i klare farger også, heldigvis.

Må se jeg gleder meg til å se bilde av showantrekket ditt i bruk, Janne. Regner med jeg må legge vekk tastaturet før jeg ser på det. Sikkel i tastaturet skal visst ikke være så bra... Hehe..

Jeg gleder meg skikkelig til jeg faar alt hjem og prove det ! Men jeg trener hver dag naa saa jeg ikke skal se helt ut som en stappa poelse , hahaha

Siter Opprinnelig skrevet av Bea Vis innlegg
    elsker den fargen !! Skal jeg ha et sowantrekk til med tiden blir det den fargen der Jeg har for mye bling forovrig saa maa holde meg til enkle tepper :( oensker meg chavez teppe med swarovski da
    men de er saa dyre !

bilde fra rods

Alle tre var jo skikkelig lekre! Vil ha den rosa jeg da hehehe... Hva er dyrt da?
    Hollywood og Henriette

De koster 300$ saa ikke altfor ille, men teppet jeg kjopte kostet 40$ :)

BenteB
    Guest
    Synes det er gøy når westernfolket "tar den helt ut" jeg, det er ikke så mange andre anledninger hvor man kan blinge seg til så voldsomt som på disse showene :) Litt av sjarmen med grenen i mine øyne. Du har jo disse travfolka som matcher i huet og ræva (bortimot bokstavelig talt) også, det synes jeg ofte blir litt i overkant - men bling på westernhest hører liksom bare med!

Må dog si at jeg er veldig spent på hvordan den peachy greia vil se ut på palomino :P *bilder etterlyses*

Det er sant ! Det er en del innen pleasure som synes det har gaatt litt langt og vil bruke vanlige skjorter uten bling med skjerf til ( slik som menn gjoer naa) men flesteparten vil nok aldri gi slipp paa blingen, gudskjelov
    Det er kjempemorsomt aa se bilder paa fb om dagen naa som folk hamstrer inn til showsesongen, noen av jakkene er helt sinnsyke , det er jo kunstverk !

Jeg kommer nok aldri til aa bruke 4000 euro paa en jakke men denne italienske designeren selger da unna sa tydeligvis er det en del som synes det er greit ogsaa :p http://www.facebook.com/media/set/?s...99319593472592

Et av argumentene til de som vil ha vanlige skjorter er jo prisen paa utstyret, men man kan faa det ganske billig ogsaa. Mange kjempeflinke som lager og selger paa ebay og foer de har et "navn" koster det ikke saa mye heller..

Det er saa mye velge blandt at alle kan finne sin egen stil, sine egne farger og det er kjempegoy sette sammen sitt eget antrekk Jeg synes det er helt magisk jeg, sitte se paa bilder fra de store konkurransene hvor fint alt ser ut :p

Elsk ! http://www.facebook.com/#!/media/set...0959133&type=3 ( bilder fra AQHA show )
    Sist endret av Bea : 07-02-2012 kl 23:11

Thank you for looking at my show jackets ladies! I appreciate your support!

Lisa
    http://www.lisanelle.com

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg