Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 5 1 2 3 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 49

Tråd: Showklaer

Showklaer

Hvor kjôper dere klaer ?
    Har dere bilder av showklaerne/utstyret deres sâ vil jeg gjerne se!

Har veldig lyst pâ en Lisa Nelle skjorte nâ, synes de er utrolig gjennomfôrte og fine.
    If God made anything more awesome than a horse he kept it for himself.

Hva synes dere om denne skjorta ?
    Hun som selger den vant bla Trail world netopp med halvsôsteren til Tiffany
    Synes den er utrolig fin, kanskje jeg bôr kjôpe den..

http://photobucket.com/lisanellejacketkerri

Låne en kostyme fra noen som driver rytmisk sportsgymnastikk? Evt. se i kostymelageret til "Skal vi Danse"? Sorry altså, jeg kunne bare ikke dy meg!

Edit for å si at jeg personlig synes at dersom man skal ikle seg kors eller korslignende greier, så bør det også bety noe for en. Synes lite om å kle seg i ting man ikke står for liksom, det være seg smykker eller klær kjøpt på en sjappe i utlandet liksom.
    Sist endret av Ennovy : 29-08-2011 kl 19:49

*husker hvorfor jeg ikke poster stort pâ western pâ dette forumet*

Jeg er ikke kristen, ikke dôpt engang men synes skjorta er fin. ( og om jeg kan spare 6000 sâ er det et pluss ogsâ).

Andre fra samme designer: http://www.lisanelle.com/

Jeg kjøper fra Rods, men har lyst på en OSWA skjorte men det er jo mest reining.
    Syntes de skjortene var fine, men OMG for en pris.

Prisen var ikke akkurat billig her heller:
    http://www.showmeagain.com/search_pr...rch&add_date=1
    Reining er livet :)
    http://chwyo.wordpress.com/

Det er like mye glitter og paljetter i RS og på "Skal vi Danse", det var det jeg mente. Og ja, jeg synes det blir litt glorete. Spørsmålet i innlegg 2 var om denne var fin. Det synes jeg igrunn ikke. Hvorfor spør du hvis du ikke vil ha svar sånn egentlig?

At du ikke er enig med meg i det å kle seg i religiøse symboler når man ikke er religiøs, får så være. Det kunne jeg likegjerne kommentert i en tråd der noen lurte på å kjøpe seg en ny ring med jomfru Maria på, men ville høre med andre om de synes den var fin.

Av de du linket til synes jeg Navy AB Pearls og Royal Strip Wrap var finest. Military ble litt Michael Jackson, hvilket er litt kult om man liker han.

Den var jo fin, men ikke mitt valg av farge/design når du har en såpass gul ponni som din er.
    Sist endret av Maya : 29-08-2011 kl 20:18

Siter Opprinnelig skrevet av Ennovy Vis innlegg
    Det er like mye glitter og paljetter i RS og på "Skal vi Danse", det var det jeg mente. Og ja, jeg synes det blir litt glorete. Spørsmålet i innlegg 2 var om denne var fin. Det synes jeg igrunn ikke. Hvorfor spør du hvis du ikke vil ha svar sånn egentlig?

At du ikke er enig med meg i det å kle seg i religiøse symboler når man ikke er religiøs, får så være. Det kunne jeg likegjerne kommentert i en tråd der noen lurte på å kjøpe seg en ny ring med jomfru Maria på, men ville høre med andre om de synes den var fin.
    Ja, jeg skjônte hva du mente, men er alltid slik i trâdene her inne at folk " utenfra" kommer og kommenterer kun for â vaere negative det vaere utstyr eller trening, noe som fort blir slitsomt. Derfor er det mye lettere holde seg til forum kun for western og gjerne spesialistert innen grenene, men tenkte det ville vaere morsomt se hva de andre her inne har siden pâ pleasureforumet er det de som rir world show ol. og har til flere titusner noe jeg ikke er sâ interessert i â bruke pâ en skjorte.. Synes det er gôy se hva andre og hva andre liker , ikke sâ interessert i â hôre hvor latterlige vi er / ser ut. Nâ er det en gang slik at i western ( pleasure) er det mye bling for â gjôre seg mest mulig synbar og da blir man ogsâ vant med dette og synes det er fint.

I reining er det ikke sâ mye bling, mer enkle skjorter. Synes forresten de OSWSA skjortene er veldig fine Reiner og er kjempeglad i klaerne fra dem, bruker de daglig i stallen men synes de er skikkelig dârlige pâ â oppdatere hjemmesiden og har stâtt i hvertfall et âr nâ at ny kolleksjon er pâ vei ??

Siter Opprinnelig skrevet av Maya Vis innlegg
    Den var jo fin, men ikke mitt valg av farge/design når du har en såpass gul ponni som din er.
    Jeg har lyst til â gâ for turkis, lilla eller brunt/gull. Synes denne hadde mue turkise detaljer og hun hadde en fin turkis showpad til skjorta, men korsene er minus !

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg