Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 12

Feltrittsbane på sørlandet?

Finnes det flere feltrittsbaner på sørlandet enn den på Evje (som vel egentlig er i Setesdal )
    Noen som vet?

Tenker du sørlandet som i agderfylkene eller går sør Rogaland og an?
    Buarskogs Bris & Jestis Rihanna.

“If you always do what you always did, you’ll always get what you always got.” Kyra K.

Tenker i stor grad på agderfylkene. Men rogaland sør går an. Må bare kjøre litt.

De har begynt så smått og bygge en på stall siring, i arendal:)

Holdt endel kurs der med marvin (?)

Det er en feltrittsbane på Hellvik i Egersund. 60-80 cm hinder foreløpig.
    Buarskogs Bris & Jestis Rihanna.

“If you always do what you always did, you’ll always get what you always got.” Kyra K.

Tveit feltrittsklubb, Malvin Paulsen har jo en bane i samarbeid med de, tror jeg??
    Freedom is just another word for nothing left to lose.
    - Janis Joplin

Bane på Tveit og en under bygging i Arendal!! Høres lovende ut.
    Noen som vet hvor den på Tveit ligger da??er de på selve Tveit? I forbindelse med ponnistallen der?

Jeg har vært på kurs med Malvin et par ganger for mange år siden. Han er jo kjempeflink da!!

Tveit feltrittsklubb holder til rett over elva for ponnistallen. Selve banen ligger litt oppe i Kjevikheia.

Du har feltrittbane på Rauland i Telemark som tilhører Rauland Ridesenter/Morger rideklubb:)

Jeg var på det første stevnet som var på den nye Feltritts banen i Arendal, startet knøttecup , men de hadde også 80 cm. Det var et fint stevne, koslige folk der :) Mange av hinderene var fine og naturlig sand på hele banen var kjempe fint og ri på. Anbefaler å starte der :)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg