Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 22 av 22 FørstFørst ... 12 20 21 22
Viser resultater 211 til 217 av 217
    Dette går jo veldig fint i rett rettning da :) Det er lov å både grine og le nå ja!

Har Diamond reagert noe på solen denne sommeren, Katrine? :)

www.katrinefinstad.com Katrine sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Lørenskog
    Alder
    28
    Bilder
    4
    Har helt glemt denne tråden jeg!
    Leververdiene sank tilbake til normalen, og jeg fikk tilåmed starter tre stevner i fjor høst! Kjempe gøy!

I år har jeg vært ekstra påpasselig med både mulen hans og kløver på beite, og foreløpig ser ting ut til å gå bra. Jeg smører med sinksalve og innimellom solkrem, og han har blitt litt brent, men det går over igjen ganske fort. Heldigvis!

Misunn aldri noen deres tilsynelatende lykke. Du kjenner ikke deres hemmelige sorger.

Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Lørenskog
    Alder
    28
    Bilder
    4
    Beitetiden nærmer seg, og denne tråden kan kanskje trekkes frem igjen!
    Dessverre (eller heldigvis?) har alle bildene forsvunnet, jeg har de lagret på pc, og tenkte å lage en oppsummering med bilder på nettsiden min ettehvert.

En liten oppdatering på Diamond: Han kom seg fint etter sykdomsforløpet, og hadde noen flotte år i ettertid. Han fungerte helt fint både på beite og under trening i ettertid. Dessverre fikk han tarmslyng i fjor våres, og døde. I den forbindelse ble han obdusert, og veterinæren fant forlevringer på leveren hans. Sannsynligvis er dette fra forgiftningen han fikk hos meg, men som han fortsatte å leve fint med i flere år.

Hvil i fred, verdens fineste og tapreste Diamond <3

Misunn aldri noen deres tilsynelatende lykke. Du kjenner ikke deres hemmelige sorger.

åh nei da.. Så trist å høre! Fine Diamond..
    Hvordan går det med deg da?

Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Lørenskog
    Alder
    28
    Bilder
    4
    Jaaa, det var veldig trist at han skulle bli borte på den måten, han var virkelig en heeelt spesiell hest... <3

Det går bare bra med meg, jeg har fortsatt hestene hjemme på utegang. Har avkommet etter Bussy som blir 5 i år, en welsh ponni til sønnen min, og Fiffi (som jeg kjøpte som åring i 2009) står på Starum og går som dressurhest på ridelærer-utdanningen der. Også fikk jeg en prosjekthest (kwpn) nå i januar :)

Hvordan går det med deg da Lopke?

Travelt er vel ordet..... er igang med masterstudier.. Mangler 1 år (oppgaven)... har fått 1 barn til så nå er det 2 å holde styr på.
    Lopke er bare snill og grei. Skulle ønske jeg kunne fått en som kunne ridd henne og holdt henne i gang. Ellers lever hun hestelivet med 2 andre hester som også blir lite ridd. Så jeg tror ikke hun lider. Men er vel mest min tilfredsstillelse at hun blir holdt i gang.
    Snakket med hovslager ang salg men siden hun har vært forfangen for en del år tilbake og sikkert alltid vil være i faresonen i tillegg til dårlige høver så anbefalte han heller slakt enn salg/gi bort. Så jeg har vurdert det og. Men jeg er så glad i den hesten og hun fungerer til dette... jeg vet ikke om hun takler hard trening. Så det har liksom blitt med det så lenge jeg har hatt travelt med graviditeter og eksamener. Men forhåpentligvis blir det mer overskudd til hest på sikt.. eller helt stopp. Det er ikke til å vite.

Men jeg savner forumet..

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg