Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 7 1 2 3 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 65

Tråd: Hestefilmer?

Hestefilmer?

Noen som har noen gode hestefilmer å anbefale? :) Bortsett fra de klassiske som Black Beauty, Seabiscuit og Hestehviskeren :p

hmm.. spirit?
    flicka?
    Hildago?

Renate
    Guest
    A Huge List of Horse Movies
    Ellers.. Den svarte hingsten? Har ikke sett den siden jeg var liten, men husker fortsatt den flotte åpningsscenen der hesten galopperer i sanda!

Dreamer også veldig søt!

Kanskje jeg skal se Flicka på nytt! Den er ganske fin :) Liker Dreamer også! Den svarte hingsten, er det den der en gutt og en hingst er strandet på en øde øy helt alene etter et båtforlis? :p tror jeg husker den!

Secretariat kanskje? Vet ikke om den er noe bra ennå , laster den ned atm..

A horse without a rider is still a horse. But a rider without a horse, is just a person..

Secretariat har jeg sett :) Bra film, gled deg om du liker veddeløpsfilmer

Najs!

A horse without a rider is still a horse. But a rider without a horse, is just a person..

Jeg liker når de lager filmer om ekte hester. Gjør filmopplevelsen litt bedre syns jeg :p Noen som har sett filmen om Ruffian?

Ponniøket Solan sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2007
    Sted
    Ringsaker, Hedmark
    Alder
    28
    Bilder
    2
    Siter Opprinnelig skrevet av LenaP Vis innlegg
    Secretariat har jeg sett :) Bra film, gled deg om du liker veddeløpsfilmer
    Om jeg skal se den, så må jeg vite en ting først. Er den trist? Som i om hestene blir skadet for livet, får det veldig miserabelt eller dør? For da begynner jeg å sippe som en unge!
    Svar helst i hvit skrift slik at man må markere det for å se svaret. Da unngår man å ødelegge overraskelsen for de som ikke vil vite det :p

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg