Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 3 FørstFørst 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 22

Tråd: Stall Høymyr

Ja, får håpe det. Men håper du får igjen pengene dine. Må ihvertfall ikke gi deg.

For halvannen uke siden la jeg inn bestilling på Bucas Buzz of Rain, og i dag fikk jeg det. Pakken ble sendt på døren til og med ( sjelden jeg opplever slik leveranse hehe ), og dekkenet passet kjempefint på gampelure! Det var rart med et dekken uten kryssgjorder dog, og mageplaten kunne gjerne hatt justeringsmuligheter - men det har jo ikke Stall Høymyr noe med da hehe :)
    Jeg er fornøyd med Stall Høymyr og kommer til å handle derfra igjen ved en annen anledning.
    R.I.P. gode herlige Kelly-gutten min... Glemmer deg aldri...

FOTOGRAFI, blogg på Hest.no, og hjemmesiden til kennelen min.

Må skryte masse jeg også. Fikk beskjed igår om at de sender hjelmen separat fordi MH skoene er forsinket. Og at den er så forsinket fra MH kan jo ikke stall Høymyr noe for. Idag fikk jeg hjelmen på døren! Flaks at jeg hadde fri idag da, ellers hadde jeg nok ikke fått hentelapp før imorgen. Skoene sender de separat når de kommer inn og jeg slipper å betale for frakt. På toppen av det hele fikk jeg en hjelm til 2900 for 2200 fordi den jeg bestilte har gått ut! Hjelmen var kjempelekker og veier ingenting. Kommer definitivt til å bestille derfra igjen. :) Skal bestille Bucas Buzz off rain derfra også til begge to.

Bente: Hvordan er dekkenet? Har jo vanlig Buzz off som jeg er storfornøyd med. Men er regndelen veldig "tett" eller er den luftig og fin? Har et tilsvarende et på hööks, men der virker regndelen veldig tett og klam.
    Sist endret av Skjóna : 07-07-2011 kl 15:53

Usosial tulling flaana sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2007
    Sted
    Forblåst sted sørpå
    Fikk seleunderlag derfra i dag, lå oppi en pose hestegodt også som 'plaster på såret' for lang ventetid Kortere ventetid derfra enn hos Høøks, enda de måtte bestille inn underlagene først....så kanonfornøyd!!

Siter Opprinnelig skrevet av Skjóna Vis innlegg
    Må skryte masse jeg også. Fikk beskjed igår om at de sender hjelmen separat fordi MH skoene er forsinket. Og at den er så forsinket fra MH kan jo ikke stall Høymyr noe for. Idag fikk jeg hjelmen på døren! Flaks at jeg hadde fri idag da, ellers hadde jeg nok ikke fått hentelapp før imorgen. Skoene sender de separat når de kommer inn og jeg slipper å betale for frakt. På toppen av det hele fikk jeg en hjelm til 2900 for 2200 fordi den jeg bestilte har gått ut! Hjelmen var kjempelekker og veier ingenting. Kommer definitivt til å bestille derfra igjen. :) Skal bestille Bucas Buzz off rain derfra også til begge to.

Bente: Hvordan er dekkenet? Har jo vanlig Buzz off som jeg er storfornøyd med. Men er regndelen veldig "tett" eller er den luftig og fin? Har et tilsvarende et på hööks, men der virker regndelen veldig tett og klam.
    Regndelen er flott, den har et tynt glatt stoff ytterst og nettingstoff med store hull inn mot hestekroppen. Dekkenet virker luft og og flott, men jeg savner som sagt kryssgjorder. Da jeg kjørte avsted isted så jeg at han hadde rullet seg sikkert, for dekkenet lå litt skjeivt på ham. Normalt sett pleier ikke Bucas legge seg skjeivt etter en rullings, så jeg er enda usikker på om det blir et til min andre hest også eller om jeg bare skal gå for det vanlige Bucas Buzz of ( har det kryssgjorder? ).
    Jeg kan sjekke ryggen hans i kveld og si fra om han er tørr og fin, eller om han virker noe klam :)

Det vanlige har ikke kryssgjorder det heller. Har bare feste på mageplaten på hver side. Men har aldri opplevd at det blir skjevt. Lyst på regnvarianten også selvom dekkenene jo tørker fort. Kjøpte nytt dekken til Skjóni på Hööks igår fordi jeg trengte med en gang. Kentucky fly sheet heter det. Det har t-spenner på hver side av mageplaten med strikkgjorder. Blir som kryssgjorder bare at det ikke er kryss. Sitter veldig godt. Er uten regndel da. Kostet vel 700 kr, så ikke store forskjell fra Buzz off uten regn som koster 900 eller 1000.

I går kveld var hesten min akkurat passe god og varm oppå ryggen ( han fryser lett, så jeg passer alltid på at han ikke blir for kald på krysset ) da jeg kjente under dekkenet. Og det kå fakrisk mer rett igjen da, så det har nok slidd på plass igjen hvis han har ristet på seg :)
    I dagtiiiidlig ( sånn ca. en god stund før hanen gol hihi ), så hentet jeg ham for å ri tur - og dekkenet lå perfekt på ham!
    Han var enda akkurat passe god og varm, og det har regnet i natt. Dekkenet fungerte perfekt og jeg kommer garantert til å kjøpe et til min andre hest også!
    Jeg tror det bare blir en vanesak for min del å kun ha magelate på midten, og ikke kryssgjorder for dekkenet hadde ikke sklidd nå :)

Jeg kan absolutt anbefale deg til å løpe å kjøpe, Skjòna - om du har lyst på et Bucaz Buzz of Rain :)

Aktiv bruker kikki sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2006
    Sted
    Lillehammer/Bærum
    Alder
    32
    Bilder
    53
    Bestilte Bucas Buzz-off Rain på mandag og den kom på døra i dag. Strålende fornøyd :)

Lóði frá Skáney

Aktiv bruker kikki sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2006
    Sted
    Lillehammer/Bærum
    Alder
    32
    Bilder
    53
    Kan gi mer skryt og! Skulle bytte størrelse på halsen, men den kom bort i posten. De sendte meg likevel en ny i riktig størrelse

Lóði frá Skáney

Må bare si at jeg bestilte en kingsland vest og et par strømper hos dem på søndags kveld. Håper pakken skulle være hos med innen helgen siden jeg skal på stevne til helgen. Idag fikk jeg hentemld! Tirsdag! Syntes det er ganske imponerende. Bestille på en ikke-virkedag og få pakken 2 dager senere! Tommel opp! Ikke så dyr frakt heller, 95 kr Fikk ny kingsland dunvest ordinær pris 1500kr, og strømper ordinærpris 100kr til litt i underkant av 900 inkl frakt
    Don't be lonely, get yourself a pony!

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg