Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 22

Tråd: Stall Høymyr

Stall Høymyr

Jeg kan ikke finne nettbutikken i link-listen her inne, og lurer derfor på om noen her inne har handlet fra Stall Høgmyr og hvordan erfaringer dere har i den forbindelse?
    Kunne tenke meg å handlet derfra, men skulle gjerne visst hvordan leveringstid og service er hos dem først :)
    Sist endret av flaana : 14-08-2011 kl 20:45
    R.I.P. gode herlige Kelly-gutten min... Glemmer deg aldri...

FOTOGRAFI, blogg på Hest.no, og hjemmesiden til kennelen min.

Jeg har nettopp bestilt Uvex-hjelm og MH sko hos dem. Fikk raskt mail om at det er litt ventetid på skoene siden min str var utsolgt og de må bestilles fra Sverige og hjelmen var gått ut, men jeg skulle få en ny modell som var endel dyrere til samme pris. :) Det takket jeg ja til, hjelmene var jo ikke så ulike. Og tok det for lang tid med skoene skulle de sende hjelmen først. De er også absolutt billigst på Bucas, så skal jeg ha Buzz off rain blir det derfra. :) Virker absolutt som en bra butikk. Veldig fornøyd så langt ihvertfall. Gleder meg til jeg får det jeg har bestilt.

Dette høres jo strålende ut :)
    Ja det var Bucas Buzz of rain jeg så på hos dem, fant ikke noe billigere enn det de selger dem for og tenkte å investere i et slikt så snart lommeboken min inneholder litt mer enn kun oppdrett av møll

Hehe, oppdrett av møll.
    Ja, de er faktisk 220 kr billigere enn min hestebutikk som er nest billigst. MH-skoene jeg skal ha var også 200 kr billigere der.
    Hjelmen var også billigere, men nå får jeg jo en enda dyrere en til samme pris så. Den koster 2935, men jeg får den for 2200. :) Liker! Selvom jeg ønsket meg den som var utgått.
    Sist endret av Skjóna : 18-06-2011 kl 12:48

Jeg har ikke handlet der selv, men har hatt gjester på kontoen min som har handlet derfra..
    Fikk bare hjelpsomt og positivt svar hos de når jeg tok kontakt med de. Kommer nok til å hanlde der selv når anledningen byr seg :)

De har hyggelige priser på travutstyr og vært veldig hjelpsomme hittil med handling av vogn. Faktisk den eneste nettbutikken som kunne gi meg svar ang transport pr mail. Har ikke fått utstyret enda, men so far so good.

Oi, dette er jo strålende kritikk om nettbutikken :) Da blir det shoppings der, så snart jeg har solgt litt av all møllbarna som er leveringsklare ( hint hint om noen vil ha søte små møllebarn ).

Jeg er ikke helt fornøyd. Bestilte nakkereim og hingstebitt der i januar, fikk en annen modell enn det var bilde av i posten, bestilte i postoppkrav og betalte da vi hentet det, vi returnerer hingstebittet og hører ingenting mer, tre mnd senere får vi mail om at vi ikke har betalt tingene mens det egentlig er dem som skylder oss penger med tanke på at vi sendte tilbake hingstebittet. Da jeg sendte beviset på at jeg bestilte i postoppkrav ble det stille, men de nekter og mener det aldri var snakk om postoppkrav, enda både posten ordrebekreftelsen mener det var det. Så det er litt kjipt, vi har fremdeles ikke funnet noen løsning på det. Men de har mye fint, da.
    Batman og Matilde // www.matildebrandt.no

Æsj, så kjedelig. Håper det ordner seg. Håper jeg får riktig str og modell på hjelm og sko så jeg slipper å bytte. Hater å bytte over nett. De svarte ihvertfall lynkjapt på ordren min og skulle la meg få en dyrere hjelm til samme pris.

Håper det jeg har blitt blandet inn i bare var et engangstilfelle da :) Det er uansett en fin nettbutikk!
    Batman og Matilde // www.matildebrandt.no

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg