Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 3 FørstFørst 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 21
    Fikk da endelig programmet i posten, så da har en litt mer peil :p

Kunne tenkt meg å vært å sett (har ikke noe å stille) men tror ikke jeg får det til pga bursdagsfeiring. Lenge sia jeg har vær på Nossum nå.

Alle må møte i sekreteriatet mellom 9-10 for å melde seg, så en gang der må vi vertfall møte opp:) håper vi får låne spiltene der, så man slipper å holde hesten hele tiden! Jeg har nemlig ingen henger hesten kan stå i imens.
    KALDBLODSPOWER<3

Vi får låne spiltene så vidt jeg forstår ja. Det skal henge katalognr. på det spiltet som er "ditt". :)

Såå snedig!:)
    KALDBLODSPOWER<3

Etter nesten 2 timer med å prøve å laste hesten, måtte vi bare gi opp :( Skulle kanskje konsentert oss om hengertrening istedet for mønstring i sommer :p Etterpåklokskap er fine greier. Utrolig kjedelig, men får vel bare satse på neste år istedet! Håper dere som var der hadde en flott dag i finværet :)

Æsj, så kjedelig!:( gikk rundt og prøvde å finne noe som kunne ligne en fredriksborger, men kunne ikke finne noen nei!
    Selv er jeg utrolig fornøyd med innsatsen til lillemor, men merka at det ble slitsomt psykisk for henne, hun er ikke vant med så mye styr!:) Dette gikk nok litt utover enkelte karakterer også, men er veldig fornøyd med 9 på lynne og 9 på eksteriør:)
    KALDBLODSPOWER<3

Så fint det gikk bra med dere da :) Går sikkert enda bedre neste gang :)

Gleder meg til neste år.
    Da blir det enten føll eller unghest som skal stilles ut

Det er vel ikke tilfeldigvis noen her inne som har tatt bilder fra denne utstillingen??
    KALDBLODSPOWER<3

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg