Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 6 av 6

Hvor kan jeg sende hesten til tilridning/trening?

Vurderer å sette bort fjordingen min på 7 år til trening i vinter, tenker å være tidlig ut med å finne plass og hva mine ønsker for treningen skal være, og for å se om det går økonomisk.
    Må være i Trøndelag eller ikke så langt unna.
    Hesten ble ikke brukt før jeg fikk han som 6 åring, han er grei å ri, men skjønner svært lite av bruk av sjenkler feks., og jeg føler at jeg har for lite kunnskap til å kunne lære opp han til å bli en god ridehest.
    Fram til at han blir sendt på trening vil i hovedsak min datter på 9 år ri han, og det er i hovedsak hun som kommer til å bruke han i ettertid også.
    Ønsker å etterhvert bruke han til "alt", dressur/tur/sprang/kjøring, på hobbybasis. Så håper at å sende han på opplæring i ett par måneder vil få han grunntrent, og kanskje ha vært innom forskjellige ridegrener (og evt kjøring).

Har de siste mnd ridd kun tur pga mangel på ridebane, men i fjor sommer ridde vi masse på bane og hesten lærer raskt, får ridebane i løpet av kort tid, og da blir det mer banetrening.

Noen tips til hvor jeg kan sende han på slik trening?

Vi tar inn noe hester i trening i liten skala. Du kan evt sende meg en PM ang hva du ser for deg, pris, tidsrom, type trening osv. Om det er interessant. Holder til i Rissa på Fosen.

Mvh Torill

May Elise - muzikaa her inne - tar også inn hester til tilridning. Holder til utenfor Trondheim.

Hvil i fred mine engler - Sham & Handyman

http://www.hest.no/blogg/?bid=10655

Låner denne tråden litt jeg :) Tenkte å sette bort Zanzibar til tilridning nå i høst. Vet at H enriette S kjelbreid og L iv H iberg tar på seg sånt, men tror det blir litt venting der så leter etter andre alternativer også. Noen som har tips? Vi holder til i Levanger, så helst ikke så veldig langt unna. :)
    KALDBLODSPOWER<3

Der er jeg ikke kjent, men er ikke Muzikaa fra det området?

og Chevaleresse/Torill

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg