Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 5 FørstFørst 1 2 3 4 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 48
    Nå skal jeg være totalt ukritisk og poste noen ræva ridebilder

happiii

eheheh

funker innimellom! ;D

Og da blir jeg så glaaa

såååå glaaaaa

at jeg bare avslutter og leser meldinger i steden..

Film av løshoppingen:
    http://www.youtube.com/watch?v=jjQucx9FnNg

Film av Embla som hopper bane med fôrrytteren for første gang. Var 28 grader i skyggen senere denne dagen, så hun var ikke akkurat overenergisk. :p
    http://www.youtube.com/watch?v=-ilfgFN0HdQ&NR=1

Embla er en rålekker og kul fjording, og rytteren er jo bare råkul den også! Å se deg såå glad for deretter å hoppe av og lese sms er bare helt priceless Bildene med de så utrolig passende og humoristiske kommentarene dine får meg ALLTID til å både smile å le og det selv om jeg sitter med umenneskelige smerter i bena mine!! ( Uvær/regn i vente.. )
    Det skal jeg si deg er ikke mange som klarer gitt! :)

Jeg vil se mer film fra din kant! ( La deg til som venn der inne, er jeg som heter Aquasamdogs )
    Fòrrytteren din var flink til å ri og hoppe, kan tenke meg dere koser dere sammen med treninger :) Men du får filme mer og legge ut filmer for det var så kjekt å se ( og kul redigering! Kan jeg spørre hva filmred. du har? Jeg er møkklei WLMM som ikke engang har slow motion.. )
    R.I.P. gode herlige Kelly-gutten min... Glemmer deg aldri...

FOTOGRAFI, blogg på Hest.no, og hjemmesiden til kennelen min.

Siter Opprinnelig skrevet av Bente & Etanec Vis innlegg
    Embla er en rålekker og kul fjording, og rytteren er jo bare råkul den også! Å se deg såå glad for deretter å hoppe av og lese sms er bare helt priceless Bildene med de så utrolig passende og humoristiske kommentarene dine får meg ALLTID til å både smile å le og det selv om jeg sitter med umenneskelige smerter i bena mine!! ( Uvær/regn i vente.. )
    Det skal jeg si deg er ikke mange som klarer gitt! :)

Jeg vil se mer film fra din kant! ( La deg til som venn der inne, er jeg som heter Aquasamdogs )
    Fòrrytteren din var flink til å ri og hoppe, kan tenke meg dere koser dere sammen med treninger :) Men du får filme mer og legge ut filmer for det var så kjekt å se ( og kul redigering! Kan jeg spørre hva filmred. du har? Jeg er møkklei WLMM som ikke engang har slow motion.. )
    Takk for koselig kommentar! :) La deg til på youtube :)
    Prøver å få filmet innimellom, men er jo avhengig av å ha med meg noen i stallen, og det er ikke alltid like lett å få til. :p

hadde besøk i dag av to venninner som fikk låne hestene, men jeg fikk ri (tulle) litt på Embla selv etterpå :)

Juhu, nye ridebilder fra sprangtrening med Cecilie Schilbred! :)

Embla var superflink tatt i betraktning at hun har hoppet 3 ganger siden Juni i fjor, og at kun to av disse var med meg

Obsobs, fare for spam :p

Ja, hun er ille på den overhoppinga innimellom, og så lite som vi hopper blir det liksom ikke bedre... :p

Tykk og god, huff xD Heldigvis mer vom enn fett, kjenner ribbeina på henne :)

Ikke så ille bakbeinsteknikk på lille gulingen min

uff, for en mage... xD

bandasjene og koppene våre :p

Og en beite"kompis" hadde for anledningen SPIST Emblas øyenbryn. :(

Og så holdt hun på å slenge oss begge inn i et hinder...... :p

Men etterpå var det greit :p

poserpony <3

Så fine dere er! HVOR har du kjøpt de rosa og svartstripete strømpene? De var dødskule! Vil ha! Jeg har også kjøpt meg råååsa reflekskopper da, hihi!

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg