Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Cartouche
    Guest

Feltritt i Trondheim

Hej,

En flytt till Trondheim är nära förestående och det enda som gör att jag tvivlar är att det är en liten stad och därför kanske inte har de hästmöjligheter jag är van vid.

Finns det exempelvis någon terrängbana i Trondheim? Regelbundna terrängträningar? Tävlingar?

Jättetacksam för svar, har försökt leta lite men inte funnit något!

/Lotta

det er en terrengbane på Bruråk,men det er bare knøttecup og 80 cm.tror de bygger 90 cm,for det står iallefall at de skal ha 90 cm på feltrittet i juni iflg horsepro.
    miljøet for feltritt i trondheim er på knøttecup/80 cm nivå og tror ikke de har mer enn ett par treninger i året der,men står sikkert info på Bruråk sine hjemmesider.
    finnes en bane med 100 cm hinder i Oppdal,12 mil sør,men den mangler vedlikehold og begynner å bli ganske rasert.Starum blir nærmeste bra bane...

Jeg tror det er noen feltrittshinder på Vådan Gård der Vaadan hestesportsklubb holder til. Men vet ikke om det er en bane og om den er aktivt i bruk.

Siter Opprinnelig skrevet av AnnaLene Vis innlegg
    Jeg tror det er noen feltrittshinder på Vådan Gård der Vaadan hestesportsklubb holder til. Men vet ikke om det er en bane og om den er aktivt i bruk.
    Å? Hvor er de? De har ikke jeg sett, og jeg trodde jeg var ganske kjent der Men maratonbane for kjøring er det der, og mange pleier å ri gjennom de hindrene:)
    Min hest er mitt speil,
    som uforfalsket gjengir mine dårlige sider.
    Se din hest i øynene,
    og la deg ikke skremme av sannheten.
    (Bent Branderup)

Hei! Jeg sitter i styret i Bruråk hestesportsklubb. Vi har feltrittsbane og mulighet for treninger og stevner hos oss. Kontakt meg gjerne på PM for mer informasjon. :)
    (christine26)

Min blogg

Siter Opprinnelig skrevet av Natalie_s Vis innlegg
    Å? Hvor er de? De har ikke jeg sett, og jeg trodde jeg var ganske kjent der Men maratonbane for kjøring er det der, og mange pleier å ri gjennom de hindrene:)
    Det var det jeg mente jeg hadde hørt ja, at det er mulig å trene på noen hinder der.

Var med selv på feltrittstrening på bruråk, da malvin kom og underviste! Det var veldig bra :) De skal ha stevne neste helg med knøttecup, 80 og 90!

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg