Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 4 FørstFørst 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 32

Tråd: Elana og Gry

For en fining :) er bildene fra sommeren tatt på Dalbo Gård? Så litt kjent ut, hadde gamle hesten min der en sommer!

Siter Opprinnelig skrevet av irmis Vis innlegg
    For en fining :) er bildene fra sommeren tatt på Dalbo Gård? Så litt kjent ut, hadde gamle hesten min der en sommer!
    Ja, vi sto på Dalbo til januar i år :) Hvilken sommer var det du sto der og med hvilken hest?

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Sommeren 2004 sto jeg der med Cieras, en skimmel halvblods vallak:) venninnen min hadde sin hest der også, Celtic McCloy, en skimmel irsk hunter! Hun sto der med han året senere også

Okei, det var etter og før mine to Dalbo-perioder :P

... and I whispered to the horse: Trust no man in whose eyes you do not see yourself reflected as an equal.

Siter Opprinnelig skrevet av irmis Vis innlegg
    Sommeren 2004 sto jeg der med Cieras, en skimmel halvblods vallak:) venninnen min hadde sin hest der også, Celtic McCloy, en skimmel irsk hunter! Hun sto der med han året senere også
    Celtic husker jeg! Henger masse bilder av han inne på oppholdsrommet :)

Life is like a penis,
    its short,
    but seems soo long
    when it gets hard!

så moro at du husker han:) kjempesøt hest!

April 2011:

Det begynner å komme seg! Siden vi kom til Høgås har mye løsnet. Hun kan gå på delt trinse (som på bildene under) og hun har lært seg mer sjenkler. Merker at jeg fortsatt må bruke mye knær for å balansere henne i svingene (faller lett inn) som dere ser på noen av bildene. Tips til å motvirke at hun legger seg i svingen tas i mot med takk!

Ellers bare å rose og slakte ettersom hva dere synes :)

Dette ser virkelig veldig bra ut!
    En mye mere avslappet hest!

Kan jeg spørre hvilken sal du rir med på de siste bildene?

Tusen takk! Vi øver oss på nettopp det å slappe av under rytter Salen er en Barefoot Lexington (dressurmodellen). Hvis den ser snål ut, er det fordi jeg har lagt på et gelsete for å skåne meg selv (ny sal og vi skulle øve på nedsitting :P)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg