Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultater 11 til 16 av 16
    her er min;

Ingen flekker, men fin uansett :)

Kjersti & Verítas Aéquitas

"It's not how many times you get bucked off that counts, it's how many times you saddle back up."

takamine
    Guest
    Sitara er bare 138cm høy, og bevegelsene er kjempebra :)
    Vedlagte bilder

her er en liten film;
    http://www.youtube.com/watch?v=ub-HzcvOx6E

og noen nye bilder :)

Hva er deres "blandet" med? Han her er DV x Meckenburger

Kjersti & Verítas Aéquitas

"It's not how many times you get bucked off that counts, it's how many times you saddle back up."

Nysgjerrig på å se nye bilder av avkom med ridehestmor, jeg :) Hvor høye er de (forventet til å bli), hvor høy er moren, hvordan beveger de seg, hvordan er typen?

Siter Opprinnelig skrevet av NinjaChristin Vis innlegg
    Nysgjerrig på å se nye bilder av avkom med ridehestmor, jeg :) Hvor høye er de (forventet til å bli), hvor høy er moren, hvordan beveger de seg, hvordan er typen?
    Vell, Moren til føllet mitt er reg. som pinto, men har omtrent bare ridehester i stammen (trakhener, DV osv) så hun er da absulutt ridehest av type. Hun er bare 163 cm, men åringen hennes er snart 150, så regner med den blir over 165. Jeg er veldig fornøyd med resultatet og planlegger og beholde henne til avl senere, særlig visst hun viser seg å være homozygot for tobiano. Noe jeg mistenker.
    Bilder fra i fjor av åringen min ligger på tråden allerede, men skal få tatt noen nye snart.
    Sist endret av Stall-Vinga : 04-06-2011 kl 01:27

Nysgjerrig på om det er fler som har erfaringer/bilder de vil dele? :)
    KALDBLODSPOWER<3

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg