Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 13

Det ble vinterbryllup!

Lørdag 19. februar 2011 var vår store dag
    Jeg fikk kjøpt arbeidssele til Bella (lille hoppa mi), og lånt slede av noen snille mennesker fra hjembygda mi.

Prinsen dro nesten hele familien min i den store oppdragsvogna. Det blei litt av en tur for han! De som skulle sele på hestene og kjøre Prinsen var forsinka, så vi satte av gårde i godt tempo for å ta inn igjen tapt tid og forhåpentligvis rekke kirka. Det resulterte i at vi satte rekord på den strekningen! Og denne dagen hadde Prinsen tung vogn med hele 10 passasjerer i motsetning til når jeg vanligvis rir han i en lett syntetsal, hehe. Han lå ordentlig i selen, så jeg måtte bare holde tempoet oppe på Bella der jeg og forloveren min satt i sleden foran. Flinke, flinke Prinsen!!!

Jeg hadde kledd meg med ullstrømpebukse, leggvarmere, støvletter, kåpe og lånte ørevarmere av dattera til forloveren min .

Likevel var jeg og forloveren min riiimelig kalde da vi kom inn i kirka! Det var bare 6 kuldegrader, men i friskt trav blir det litt vind. Så vi satt der og rista ved alteret, hehe. Artig minne.

Prinsen hang i bittet og var så fornøyd med å dra tung vogn! Har dessverre ikke bilde av vogna hans enda... vi venter på fotografbildene

En perfekt dag!!!

Hestene + en ektemann = lykke

Borte..... Helt lost goytil sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2008
    Sted
    Vinje
    Alder
    37
    Bilder
    2
    Så fine dere var! Du var nydelig!
    Mia, Sprettballo og Traktoren
    (Hjerte av gull, hjerne av ull)

Gratulere :) For en nydelig stemning rundt bryllupet ::\'):

Nordlandshesteier Johanne S. sin avatar
    Ble medlem
    May 2008
    Sted
    Straumen
    Alder
    43
    Bilder
    3
    Ja, du var helt nydelig, skikkelig isprinsesse :) Hvite brudekjoler og snø er vakkert sammen. Kjempefine bilder og gratulerer så masse :)

Så fine bilder!!! og stilig hundedress

Tusen takk :) Ja, guttungen (les; bikkja) hadde smoking Svigers fikk ikke til å kneppe den ordentlig, og det oppdaget ikke vi, litt stressa som vi var.. men.. han var i alle fall med på den store dagen :)

har blitt mamma <3 irenee sin avatar
    Ble medlem
    May 2009
    Sted
    Mo i Rana
    Alder
    34
    Bilder
    6
    Så nydelig du var!!! Fine fine! drømmebryllup! Gratulerer så mye :)
    zinka mii<3 og Baronen hjemme igjen

Husk: En ridder i skinnende rustning kan fort vise seg å være en idiot i aluminiumsfolie.. :P

Sitter her med tårer i øynene! Nydelige dere var :) Og så glade hester!!
    SKRIVEFOBI
    Den eneste useriøse norske rosabloggeren. Resten er bare for seriøse for mitt vedkommende, til at jeg kan legge for mye vekt på deres rosablogger. Dessuten bruker de feil rosanyanse... HØRT OM SJOKKROSA????

Usosial tulling flaana sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2007
    Sted
    Forblåst sted sørpå
    Gratulerer

Gratulerer!
    Team Terror

Liisa&Ulvar

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg